نماینده مردم زنجان در گفت ‌و گو با «بسیج»:

بسیج سرباز هوشیار انقلاب است

احمدی گفت: اگر بسیج را از انقلاب جدا کنیم چیزی برای این انقلاب باقی نمی‌ماند، همچنان که سرباز هوشیار و هوشمند انقلاب است و هرکجا که برای حفاظت از انقلاب ایجاب کرده بسیج آنجا حاضر است.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۰۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با تبریک هفته بسیج به بسیجیان اظهار داشت: بسیج مولود انقلاب و شجره طیبه‌ای است که برای حفظ انقلاب و تداوم آن در عرصه‌ها و جبهه‌های مختلف حضور داشته؛ زمانی الزام بسیج در این بود که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشته باشد و زمانی دیگر شاهد حضور بسیج در عرصه سازندگی، فرهنگی، آموزش و اقتصادی و.. هستیم.

احمدی با تاکید بر هوشیاری بسیج در دفاع از آرمان‌های انقلاب بیان کرد: بسیج لشکر عظیم و مخلص خداست و اگر بسیج را از انقلاب جدا کنیم چیزی برای این انقلاب باقی نمی‌ماند، همچنان که سرباز هوشیار و هوشمند انقلاب است و هرکجا که برای حفاظت از انقلاب ایجاب کرده بسیج آنجا حاضر است.

وی در ادامه این مطلب افزود: بسیج خود تشخیص می‌دهد که عرصه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب کجاست و کجا انقلاب نیازمند به حضور بسیج است؛ او همان‌جا حاضر است؛ بنابراین اگر هجمه به ارزش‌ها باشد بسیج آنجا حضور دارد، اگر حرکت‌های اقتصادی یا فرهنگی باشد بسیج حضور دارد و همین‌طور بحث مقابله چهره نفاق و مبارزه با نفوذ بیگانگان باشد بسیج حاضر در میدان است.

نماینده مردم زنجان در خصوص تلاش برخی برای حذف بسیج از حضور در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: این افراد از حضور بسیج در جامعه وحشت کرده‌اند و می‌دانند با وجود بسیج انقلاب تضمین است و کسانی که به دنبال این هستند تا مردم ایران دست از آرمان‌های خود بردارند راهی پیش رو خود نمی‌بینند جز اینکه بسیج را از سر راه خود بردارند چراکه بسیج مانع اصلی بر سر راه این بدخواهان انقلاب است لذا آنها نیز قاعدتا به حذف آن فکر می‌کنند.

احمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: تا زمانی که بسیج در این کشور وجود دارد این انقلاب و نظام بیمه است و آسیبی به آن نخواهد رسید.

ارسال نظرات