خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اساتید قزوین گفت:

تفکر بسیجی، کلید پیشرفت در تمامی زمینه ها

مسئول سازمان بسیج اساتید قزوین گفت: تفکر بسیجی دارای توانی است که می تواند در همه زمینه ها ورود کند و مسبب پیشرفت باشد.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۰۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

محمد نجاتی مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص شکل گیری سازمان بسیج بیان کرد: به ظاهر شکل گیری سازمان بسیج با دستور امام راحل 5 آذر ماه بوده است ولی اندیشه و تفکر شکل گیری آن پیزی حدود 6 سال پیش از آن زمانی که امام در نجف به سر می بردند، این تفکر را در سر داشتند.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی تنها به ایران برنمی گردد بلکه باید هسته های مقاومت را در سراسر جهان و در هر جایی که ظلم برپاست به پا کرد و در برابر شقاوت ایستاد.

نجاتی اذعان کرد: نتیجه شکل گیری بسیج پیروزی ما در رابر عراق در جنگ 8 ساله بود، دفاع مقدس نمود اصلی توانایی بسیج می باشد.

وی یادآور شد: در بسیاری از زمینه ها مانند پژوهش کده رویان و زمینه های هسته ای، این تفکر بسیجی بوده است که زمینه های پیشرفت را فراهم آورده است؛ پیشرفت های نظامی نیز از همین اندیشه سر چشمه می گیرند.

این مسئول افزود: پس از انقلاب ما توانستیم در مدت کوتاهی پیشرفت چشم گیری داشته باشیم، دوران های پادشاهی پیاپی سبب شده بود تا ایران ما در بسیاری از زمینه ها خصوصا مسائل نظامی عقب نگه داشته شود، پس از انقلاب با روحیه و تفکر بسیجی ما توانسته ایم به یکی از قدرت های نظامی جهلن بدیل شویم.

نجاتی مطرح کرد: هم اکنون که ما در مسائل اقتصادی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم با تکیه بر توان و تفکر بسیج می توانیم مشکلات را حل کنیم به این شرط که مسئولین به توانمندی های بسیج باور و اعتقاد داشته باشند.

وی با اشاره به مطرح بودن تفکر و توان بسیج در مجامع بین المللی تصریح کرد: هرجایی که تفکر بسیجی وجود داشته است، پیروزی نیز از پی آن آمده است، نظیر پیروزی حزب الله لبنان با دستان خالی در برابر ارتش تا دندان مسلح صهیونیست؛ مردم عراق، سوریه و یمن امروز با تکیه بر همین تفکر در برابر ظالمانی نظیر آمریکا، داعش و عربستان سعودی مقاومت کرده اند.

اهم برنامه های بسیج اساتید در هفته بسیج

مسئول بسیج اساتید استان قزوین در ادامه ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: مهمترین برنامه های سازمان بسیج اساتید طی این هفته نشست بصیرتی مشترک بین بسیج اساتید و بسیج حقوق دانان در روز دوم آذر ماه می باشد که در خصوص راهبرد های دشمن(مثلت شوم ابری، عربی، غربی) که در انتخابات آینده ایران نیز تاثیر خواهد گذاشت، با حضو دیگر متولیان و کارشناسان مسائل استراتژیک و ملی در سالن شهید حسن پور.

وی بیان کرد: دیگر برنامه بسیج اساتید همایشی با موضوع انتخابات آمریکا و تاثیر آن بر مباحث اقتصادی و سیاسی ایران به سخنرانی دکتر گنجی مدیر روزنامه جوان در دانشگاه کار در روز پنج شنبه 4 آذر ماه در دانشگاه کار می باشد.

نجاتی تشریح کرد: دیگر برنامه مشترک بین بسیج حقوق دانان و بسیج اساتید همایش کمیسیون اصل 90 مجلس و مبارزه با فساد با سخنرانی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی آقای داوود محمدی در سالن اجتماعات دادگستری، روز ششم آذر ماه خواهد بود.

وی در پایان گفت: برنامه هایی نظیر غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهیدان و ایثار گران و مشاوره با دانشجویان و کارمندان در دانشگاه آزاد باراجین دیگر برنامه های مهم خواهد بود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار