خبرهای داغ:
سرهنگ ساعی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شرق اصفهان گفت: در طول هفته بسیج بیش از 70 عنوان برنامه متنوع و جذاب در سطح منطقه برای عموم مردم و بسیجیان اجرا می‌‎شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۷۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو با بسیج، با تسلیت ایام سوگواری اهل بیت و گرامی داشت هفته بسیج گفت: وظیفه همه بسیجیان کمک به تحقق اهداف جامعه اسلامی است و باید در درجه اول خودسازی و معنویت افزایی و توجه به ارزش های اسلامی را فراهم کنیم.

سرهنگ مهدی ساعی ضمن خداقوت به بسیجیان شرق اصفهان اظهار کرد: فرمانده پایگاه های بسیج در این هفته برنامه ها را با کیفیت اجرا و با جدیت نسبت به برگزاری نشست های روشنگری با موضوع انقلابی گری اقدام کنند.

وی با توجه به فرمایشات گهربار امام(ره) در باب اهمیت بسیج افزود: بسیج لشگر مخلص خداست و بسیجیان با تاسی از فرمایشات رهبری و امام خمینی(ره)، توجه به بسیج و ارتقاء اهداف انقلاب و ولایت را مد نظر قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) شعار امسال هفته بسیج را "بسیج انقلابی و خدمتگذار" برشمرد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، گفتمان ولایت و انقلابی گری و همچنین جاری کردن بصیرت در بین جوانان برگزار می شود.

وی پیاده روی اربعین را شاخص ترین برنامه این هفته عنوان کرد و افزود: این برنامه در اکثر نقاط شرق اصفهان از جمله « بخش مرکزی براآن جنوبی، تودشک، هرند، نصرآباد و اژیه» با شکوه خاص و لبیک به ندای حضرت زینب(س) برگزار شد و حضور جوانان در این مسیر ستودنی است.

ساعی با اشاره به روز دوم هفته بسیج با عنوان « بسیج انقلابی گری و ظلم ستیزی» بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های مختلف با موضوع اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی بسیجیان و همچنین برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع انقلابی گری از دیگر برنامه های این هفته است که در پایگاه های بسیج و سطح روستا و شهرها برگزار می شود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، فراخوان پایگاه محور گردان عاشورا، نشست مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم، یادواره شهدا، حضور سازمان یافته بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه، همایش تجلیل از ایثارگران و همایش تحکیم بنیان خانواده را از دیگر برنامه های این هفته در سطح حوزه و پایگاه های بسیج شرق شهرستان اصفهان برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با اشاره به شعار روز آخر هفته بسیج « بسیج انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی گری» گفت: نشست سبک زندگی اسلامی، پخش فیلم با موضوع اشرافی گری، کلاس پیشگیری از اعتیاد و همچنین برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه هایی است که همزمان با روز آخر هفته بسیج اجرایی می شود.

وی از حضور دو فرمانده پایگاه بسیج برادر مزرعه شور و خواهر نرجس خاتون در جشنواره مالک اشتر بسیج خبر داد.

ساعی با دعوت از اقشار مردم و بسیجیان در روضه آخر صفر این ناحیه خاطرنشان کرد: از روز شنبه همزمان با دهه اخر صفر، مراسم ویژه روضه خوانی در ناحیه امام علی(ع) اصفهان همراه با مراسم ویژه سخنرانی با حضور اساتید حوزه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ش


ارسال نظرات
آخرین اخبار