فرمانده سپاه خدابنده:

برگزاری ۲۹ عنوان برنامه طی هفته بسیج در خدابنده

امسال ۲۹عنوان برنامه که شامل حدود ۱۶۰برنامه می شود در این هفته در شهرستان خدابنده برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۷۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج بر انقلابی گری تاکید دارد و با تفکری که دارد تلاش می کند تا به اهداف انقلاب اسلامی برسد و علت اصلی دشمنی دشمنان با ما همین روحیه انقلابی گری مردم است.

ولی اله ابراهیمی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی نقشی مؤثر و ارزنده ای در آبادانی کشور دارند.

وی هوشیاری و درایت بی نظیر امام خمینی(ره) در صدور فرمان تشکیل بسیج را از اساسی ترین عوامل خنثی سازی توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

فرمانده سپاه خدابنده تصریح کرد: بسیج و بسیجی بودن، محدود به زمان و سلیقه خاص سیاسی نیست بلکه هر مسلمان و ایرانی که به جای منافع و مصالح فردی و گروهی به منافع و مصالح ملی بیاندیشد بسیجی است.

وی اظهار داشت: در شرایطی که دشمن، به دنبال تضعیف روحیه انقلابی جوانان و جلوگیری از مکتب و جریان امام راحل(ره) است بسیج و سپاه وظیفه جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه را بر عهده دارند.

ابراهیمی با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در هشت سال دفاع مقدس افزود: تلاش می‌کنیم با بیان رشادت ها، فداکاری ها و فعالیت های بسیج در عرصه ‌های مختلف و انتقال آن به نسلهای سوم و چهارم انقلاب، زمینه توسعه و ترویج فرهنگ بسیج را در بین آحاد مردم گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه"بسیج انقلابی و خدمتگذار"شعار هفته بسیج است عنوان کرد: امسال ۲۹عنوان برنامه که شامل حدود ۱۶۰برنامه می شود در این هفته در شهرستان خدابنده برگزار می شود.

ابراهیمی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا با نام عابروی محل،تشییع تدفین شهدای گمنام،حضور پر شکوه بسیجیان در نماز جمعه،غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا،اعزام تعدادی از بسیجیان به مشهد مقدس از جمله این برنامه ها است.

فرمانده سپاه خدابنده افزود: افتتاح طرح های محرومیت زدائی و اقتصاد مقاومتی با عنوان آبرسانی کامل به روستای اوچ بلاغ از توابع بخش سجاسرود،برگزاری نشست روشنگری با موضوع گفتمان ولایت و انقلابی گری نیز در هفته بسیج انجام می شود.

ابراهیمی با بیان اینکه تجمع بزرگ بسیجیان با نام مدافعان حرم در روز پنجم آذر در مرکز شهرستان و مراکز بخش های تابعه برگزار می شود ادامه داد: خدمت رسانی به مردم مناطق محروم از جمله حضور اکیپ پزشکی بسیج در آن مناطق برای ویزیت و درمان به صورت رایگان در محل سکونت مردم نیز انجام می شود.

این مسئول اضافه کرد: ویزیت رایگان در درمانگاه شهید بهشتی بسیج و دیدار با خانواده های معظم شهدا و رزمندگان بسیجی دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه خدابنده خاطر نشان ساخت: در حال حاضر هشت سالن و مجموعه ورزشی در شهرهای قیدار،سجاس،گرماب،زرین رود و دوتپه وجود دارد و در هفته بسیج مسابقات مختلف ورزشی در این سالن ها برگزار می شود.

گفتنی است، سپاه و بسیج شهرستان خدابنده در سال های ۹۱ تا ۹۴در سطح کشور حائز رتبه برتر و نمونه کشوری و استانی بوده است و در امر خدمت گذاری به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده است.


ارسال نظرات