دربانیان در کارگاه آموزشی دخترانه پایگاه بسیج نرجس شاهرود گفت: مکتب عاشورا و تفکر بسیج که برگرفته از این مکتب است امروز در مقابل تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان ایستاده و باید از این فرهنگ و مکتب استفاده و دشمن را در مسیرش ناامید و منکوب کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۷۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابوالفضل دربانیان در کارگاه آموزشی دخترانه پایگاه نرجس بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری(س) که با حضور بیش از 70 نفر در هنرستان دخترانه محمدخانی شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت اربعین حسینی و هفته بسیج با اشاره به توطئه دشمنان بر علیه اعتقادات و معنویت جامعه اسلامی ایران اظهار کرد: توطئه های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون برای از بین بردن تفکر ناب اسلام شیعی بوده است که در مقابل استکبار و استبداد و اسلام آمریکایی ایستاده و سبب بیدار شدن ملت های آزاد و مظلوم گردیده است.

وی افزود: استکبار جهانی که استبداد و استعمار در ذات اوست ایران را از دوران پهلوی برای چپاول دارایی ها و ثروت های مادی اش می خواست و نفت مهمترین موضوعی بود که پای استکبار را به ایران باز کرد و موقعیت جغرافیایی و ژئوپلوتیک ایران سبب شد که اینجا را نگهدارند و تلاش کنند از دست ندهند.

دربانیان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب پایگاه مهم استکبار در این منطقه حساس دنیا از دست رفت بیان کرد: استکبارجهانی تلاش کرد در مدت 37 سال انقلاب ما را تسلیم خود کند و در این راه تمام توطئه ها و ترفندها و نقشه ها را دنبال و عملیاتی کرده اما به نتیجه ای نرسیده است.

وی با اشاره به جنگ نرم و فضای مجازی گفت: دشمن به دنبال از بین بردن اعتقادات و تفکرات و ارزش های الهی و انسانی ماست و در این مسیر امروز از جنگ نرم و فضای مجازی که خود ساخته است بهره می برد.

کارشناس جنگ نرم و رسانه سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: امروز نوک پیکان حمله دشمنان افکار و روش زندگی آحاد جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان است چرا که آنها فطرتی پاک دارند و هنوز قدرت تشخیص نداشته و به دنبال جاذبه های مادی هستند.

وی ادامه داد: فعالیت های شبکه های ماهواره ای و اجتماعی در اینترنت همه برای تغییر در نگرش و سبک زندگی ملت ماست و می خواهند ما را از مسیری که در آن قرار داریم با استفاده از ابزار فرهنگی و هنری و رسانه ای و روز دور کنند.

دربانیان با اشاره به پیاده روی اربعین و محرم و صفر گفت: ما این اعتقادات و رسوم را داریم و این مکتب پویا و زنده ماست که توطئه دشمنان را نقش برآب می کند و می بینید میلیون ها نفر که اکثریت جوان هستند در این مراسمات شرکت می کنند و رشته های دشمنان پنبه می شود.

وی تاکید کرد: مکتب عاشورا و تفکر بسیج که برگرفته از این مکتب است امروز در مقابل تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان ایستاده و باید از این فرهنگ و مکتب استفاده و دشمن را در مسیرش ناامید و منکوب کنیم.

کارشناس جنگ نرم سپاه شاهرود افزود: امام برای دفاع از انقلاب اسلامی بسیج مردمی را تشکیل داد تا خود مردم از این انقلاب و ارزش های ناب اسلامی دفاع کنند و این پشتوانه قوی مردمی سبب شده امروز ایران با اقتدار به حرکت خود ادامه دهد و باید این حرکت پرشتاب ادامه دار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها