خبرهای داغ:
برای دومین سال متوالی مسیر 12کیلومتری خضری دشت بیاض تا امام زاده عبدالله کارشک پیموده شد که مردم با لباسهای بسیجی حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۴۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، پیاده روی عاشقان اهل بیت اباعبدلله الحسین تحت عنوان " جاماندگان کربلا" با حضور باشکوه مردم ومسیولین امام جمعه خضری دشت بیاض، بخشدار نیم بلوک ، فرمانده سپاه قاینات، فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض ومردم بسیجی در خضری دشت بیاض برگزارشد.

مسیول کمیته فرهنگی همایش پیاده روی اربعین حسینی بخش نیم بلوک با بیان اینکه اولین روز هفته بسیج تقارن با روز اربعین حسینی شده است گفت: با توجه به این که عده زیادی از مردم به دلایل مختلف امکان حضور در پیاده روی اربعین حسینی را نداشتند برای دومین سال متوالی مسیر12کیلومتری خضری دشت بیاض تا امام زاده عبدلله کارشک پیموده شد که مردم با لباسهای بسیجی حضور پیدا کردند.

حسن حسینی" افزود: این برنامه از مسجد امام حسین خضری دشت بیاض ساعت 7صبح آغاز شد وطبق برنامه ها در مسیر ه پیاده روی تا امام زاده عبدالله کارشک 6موکب دایر شد که در این موکبها مداحی، پذیرایی های مرسوم در پیاده روی نجف تا کربلا برای شرکت کنندگان تدارک دیده شد .

وی ادامه داد: درطول مسیر مداحان اهل بیت نیز به مدیحه سرایی پرداختند ونیز توزیع نذری در طول مسیر از دیگر برنامه ها بود حرکت کاروان نینوا در جوار امام زاده، سخنرانی، مداحی، برگزاری زیارت عاشورا،اقامه نماز هم از دیگر برنامه های این مراسم بود

 سرهنگ برات زاده  فرمانده سپاه قاینات در این مراسم با بیان اینکه پیاده روی مردم خضری دشت بیاض مارا یاد پیاده روی مردم در کربلا انداخت گفت: راهپیمایی مردم این شهر و روستاهای اطراف بسیار بی نظیر بود که پیاده روی اربعین حسینی زمینه ساز ظهور منجی عالم است چراکه امروز اربعین حسینی طلیعه دار عاشورای حسینی است وما شاهد حضور میلیونی زائر حسینی در کربلا هستیم که در قالب پیاده روی شکل گرفته است.

وی افزود: پیاده روی وعزاداری اهل بیت کوچک وبزرگ نمی شناسد در راستای احترام به اهل بیت از قداست ویژه ای برخوردار است بطوری که رنج وسختی راه را تحمل کرده وعشق زیارت اهل بیت در دل انها نهفته است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها