فرمانده سپاه بیجار گفت: 90 پروژه محرومیت زدایی در طی سال گذشته از طریق بسیج سازندگی در روستاهای شهرستان بیجار انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۳۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری،ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان سلحشور ،اظهار داشت: بسیجی چکیده عشق و نماد غیرت، سمبل تعصب و پاسدار مکتب است

 

وی با بیان اینکه دشمنان  ما در طول هشت سال دفاع مقدس نتوانستند بر ملت ایران غلبه کنند،افزود: وظیفه اصلی بسیجیان در این برهه از زمان شناخت دشمنان انقلاب و نظام است.
 

فرمانده سپاه شهرستان بیجار گفت: در شرايط موجود کشور و جهان تکاليف مهمي که بسيجي بايد از آن غفلت نکند اولاً شناخت راه هاي نفوذ دشمن و مبارزه با آن است.
 

عسکری با تاکید بر اینکه مبارزه با آسیب های اجتماعی از وظایف بسیجیان است،بیان داشت: دشمنان ما می خواهند با گرفتن باورهای دینی و اعتقادهای جوانان آنان را نسبت به دین و اسلام زده و بی هویت نمایند.
 

وی با بیان اینکه از اول انقلاب تا کنون بسیج در هر برنامه ای ورود پیدا کرده است توانسته با موفقیت آن را به سرانجام برساند،اظهار داشت:  کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی که از فرامین رهبر معظم انقلاب است از وظایف بسیجیان در این برهه از زمان است.
 

اقتصاد مقاومتی شاه کلید قفل زنگارزده اقتصاد وابسته است

 

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی شاه کلید قفل زنگارزده اقتصاد وابسته و مریض است، از اعطای یک میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات اقتصادی مقاومتی به متقاضیان از طریق بسیج سازندگی سپاه بیجار خبر داد.
 

عسکری تصریح کرد: با اعطای این تسهیلات و نظارت های مستقیمی که صورت گرفته بری 60 نفر در زمینه فرش بافی ،پرورش دام سبک و پرورش زنبور عسل اشتغالزایی شده است.
 

وی همچنین از انجام 90 پروژه محرومیت زدایی در زمینه های کمک به احداث مسجد،خانه عالم ،سرویس بهداشتی مساجد ،جاده روستایی و آب رسانی در طی سال گذشته از طریق بسیج سازندگی در روستاهای شهرستان بیجار خبر داد.
 

توزیع سبد کالا در بین 100 خانوار نیازمند

 

فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد: سرکشی از بیماران صعب العلاج،سرکشی از زنان بی سرپرست،اهدای هدیه به ایتام و تحویل سبد کالا به خانواده نیازمندان به تعداد 100 خانوار از دیگر اقدامات مهم بسیج سازندگی سپاه بیجار در طول یکسال گذشته است.
 

عسکری با تاکید بر اینکه بسیج به عنوان درخت تناور و تنومند و یادگار امام خمینی (ره) است که ما باید این امانت گرانقدر را پاس بداریم و به آیندگان منتقل نماییم،از عضویت 50 درصدی مردم شهرستان بیجار در تشکل بسیج خبر داد.
 

وی بیان داشت: بسیجیان شهرستان بیجار در حال حاضر در قالب 16 حوزه مقاومت،175 پایگاه مقاومت و هشت گردان بیت المقدس،یک گردان امام حسین(ع) و یک گردان کوثر در سطح شهر و روستاهای این شهرستان سازماندهی شده اند.
 

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت یادواره شهدا،برگزاری نشست های روشنگری،برگزاری نشست های بصیرتی ،برگزاری یادواره شهدای آبروی محله ،برگزاری برنامه دیدار چهره به چهره ائمه جمعه و جماعات و علمای اهل تشیع و تسنن ،جمع آوری اسناد دفاع مقدس و ده ها عنوان برنامه دیگر در سطح شهرستان بیجار خبر داد.
 

عسکری با تاکید بر اینکه حضور بسیج در هر برهه از زمان موجب خنثی شدن دسیسه های دشمنان علیه انقلاب و نظام شده است ،یادآور شد: شهرستان بیجار در طول هشت سال دفاع مقدس 450 شهید گلگون کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده است.

ارسال نظرات