مسئول بسیج دانشجویی گرمسار و آرادان بیان کرد: بسیج یک شجره طیبه است که به دستور امام راحل(ره) در پنجم آذر ماه سال 58 تشکیل شد وامروز بسیج، انقلاب و کشور را برابر تمام آسیب ها و تهاجم‌ دشمنان بیمه می‌کند.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۱۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
محسن شادلویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،ضمن گرامیداشت هفته بسیج،اظهارداشت:تفکر بسیجی ضرورتی انکار ناپذیر است تا نسل جدید این انقلاب تصویری روشن و شوق آفرین از بسیج که مدرسه عشق به امام خمینی(ره) است؛پیدا کنند.

وی مکتبی بودن،ولایت‌مداری،غیرت دینی،شجاعت،روحیه مطالبه گری،شهادت طلبی و تواضع را از مهم ترین ویژگی های یک بسیجی عنوان کرد و گفت: این شجره طیبه الهی باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به پویایی خود در سطح جامعه ادامه دهد و حتی فعالیت خود را بیش از پیش کند.

مسئول بسیج دانشجویی گرمسار و آرادان با تأکید براینکه دانشگاه نقطه ای اساسی هر جامعه و کشور است افزود: دانشجویان برای دست‌یابی به درجه‌های بالای علمی،باید به اخلاق مداری و تحصیل برای رشد و شکوفایی استعداد های خود بپردازند و همگام با سطح علم،اخلاق شرافت و غیرت را در خود پرورش دهند و قله های بلند علمی را فتح کرده و همواره سعی در خودکفا ساختن جمهوری اسلامی ایران شوند.

وی در ادامه از برگزاری یادواره های شهدا در دوم و سوم آذر ماه در دانشگاه های دولتی و پیام‌نور گرمسار خبر داد و گفت:برپایی نمایشگاه بزرگ فرهنگی در دانشگاه عالی از پنجم آذر ماه به مدت یک هفته و اعزام گروه جهادی و سرکشی از خانواده شهدا و دیدار با امام جمعه از مهم ترین برنامه های بسیج دانشجویی در هفته بسیج است.

شادلویی همچنین خاطرنشان کرد:زنده نگه داشتن یاد و خاطرشهدا برای نسل جدید،تجلیل از خانواده شهدا،آمادگی لازم به منظور حفظ انسجام سازمان مردمی بسیج برای مقابله با دشمنان از اهداف اجرای این برنامه ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها