به مناسبت روز قشر بسیج دانشجویی گردهمایی بزرگ «انقلابیون جوان» با حضور دانشجویان دانشگاه های سطح شهر سنندج در دانشگاه کردستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۱۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شعار محوری امسال هفته بسیج "بسیج انقلابی و خدمتگزاری" است که تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی و کمیته‌های پشتیبانی هفته بسیج، تهیه بومی سازی و ارسال دستورالعمل‌ها و ابلاغ آن به تمامی رده ها،  فضاهای محیطی و تدوین برنامه‌ها در محورهای شاخص از جمله برنامه‌های قبل از هفته بسیج است.

 

در طول هفته بسیج در استان کردستان 2 هزار و 450 برنامه در قالب 158 عنوان در سرفصل های مختلف پیش‌بینی و تدوین شده است که تا آخرین رده بسیج اجرا می‌شود.

 

 اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های جامعه پزشکی به مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها، سرکشی از پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد، برگزاری نمایشگاه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی، نشست کارگروه‌های تحول و سلامت مجامع بسیج اقشار، نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس, برگزاری گردهمایی انقلابیون جوان ویژه دانشجویان و برگزاری یادواره شهدای کارگر از برنامه‌های اجرایی در طول هفته بسیج در سطح استان است.

 

برپایی بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی در سنندج و بیمارستان صحرایی در کانی سور بانه، افتتاح بخشی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی، ویزیت رایگان بیماران در بهداری سپاه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجمع بسیجیان در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها همزمان با روز بسیج در پنجم آذر و برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در کردستان است.

 

 

ارسال نظرات