برگزاری پیاده روی جاماندگان حسینی در بوشهر

بوشهرـبه همت سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر پیاده روی جاماندگان حسینی در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۰۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶


به گزارش خبر گزاری بسیج از شهرستان بوشهر، عبدالرضا دشتی در مراسم پیاده‌روی بسیجیان در بوشهر با گرامیداشت اربعین حسینی و هفته بسیج این هفته را یادآور خاطره پرشکوه مجاهدت مردان و زنان انقلابی دانست و اظهار داشت: بسیجیان در این هفته زیباترین تابلو ایثار و فداکاری با نجابت و فروتنی، شجاعت و رشادت را ترسیم کردند و با تاسی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) الگویی ماندگار برای همیشه تاریخ شدند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با اربعین‌حسینی مراسم پیاده‌روی از بسیج مرکزی تا گلزار شهدای بوشهر برگزار شد گفت: همزمان با پیاده‌روی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از نجف تا کربلا، جاماندگان اربعین حسینی در بوشهر مراسم پیاده‌روی خود را برگزار کردند.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر افزود: زائران با در دست داشتن پرچم‌هایی از جمله " لبیک یا حسین (ع) مسیر پیاده‌روی به مقصد گلزار شهدای بوشهر را طی کردند.

دشتی با بیان اینکه در هفته بسیج در بوشهر برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود، گفت: بهره‌برداری از واحدهای مسکونی ویژه محرومان و مددجویان روستایی بوشهر از برنامه‌های هفته بسیج است که در این هفته 30 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستاهای کره بند، زردکی، چاهکوتاه، آبطویل، دویره، رستمی، حیدری، تل اشکی، احمدی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی راه‌اندازی نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی، تولیدات طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش شکوه هجرت جهادگران علم و فناوری، عطرافشانی گلزار شهدا، تجمع بسیجیان با عنوان مدافعان حرم و تشکیل مجمع بسیج بوشهر از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بوشهر دانست   . 

 

/ انتهای پیام.

ارسال نظرات
آخرین اخبار