خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج جامعه زنان آمده است؛
بسيج خار چشم دشمنان اسلام، اميد ملت ايران و دوستداران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۹۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم ضمن صدور بیانیه ای بر تداوم خط شهداء و تبعیت از مقام معظم رهبری تاکید نموده که متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسيج اين شجره طيبه و بدنه فعال ملت از الطاف خفيه الهي است که توانسته با قدرت و بصيرت وصف ناپذير از دستاوردهاي انقلابت اسلامي پاسداري نمايد.

بسيج خار چشم دشمنان اسلام، اميد ملت ايران و دوستداران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است که در عرصه هاي جهاد علمي، فرهنگي، سياسي و عمراني رشد و بالندگي خود را به رخ جهانيان کشيد و هرروز با نوآوري و ابتکار و خلاقيت در عرصه هاي مختلف بويژه در توليد و صنعت و مبارزه با تحريم هاي خصمانه ي استکبار، مجاهدانه قد علم کرد.

بسيج آن فرهنگ ناب و بي بديلي است که نشات گرفته از فرهنگ غني اسلامي است که پايه گذار اين فرهنگ جاودانه شخص پيامبر عظيم الشان اسلام بود که توانست روحيه ي جهاد، خودباوري، ايستادگي، مقاومت و عزت خواهي را با فرهنگ ناب تشيع گره بزند.

امام خميني(ره) با الگوپذيري از ييامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) پايه هاي بسيج مستضعفين در پنجم آذر ماه 1358 بر پايه ي دستاوردهاي نهضت اسلامي براي رسيدن به هدف متعالي بنا نمود.

بي ترديد بسيج و تفکر بسيجي يکي از رموز ماندگار و بالندگي انقلاب و اقتدار کشور است اين همان شجره طيبه اي ست که با خون هزاران شهيد در دوران دفاع مقدس رشد و نمو و با شهداي هسته اي و شهداي مدافعان حرم تجلي پيدا کرد.

مهمترين عامل ناکامي و شکست جبهه استکبار جهاني در همه عرصه ها اعم از جنگ سخت، نرم، ويژه، بيوتروريسم و سايبري توانست با تاثيرپذيري از منويات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري امام خامنه اي(مدظله العالي) پيروز ميدان اين جنگهاي ظالمانه و نامتعارف باشد.

بسيج جامعه زنان نيز با الگو پذيري از فرهنگ فاطمي، حسيني و زينبي بار ديگر با مولا و مقتداي بسيجي خود پيمان مي بندد که تا آخرين قطره ي خون خود در راه اعتلاي اسلام ناب محمدي تحت رهبري ولي امر مسلمين جهان امام خامنه اي (مد ظله العالي) در همه عرصه ها تا ظهور حضرت مهدي(عج) استوار و پايدار بماند و لحظه اي از آرمانهاي انقلاب اسلامي و حفظ ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران غافل نخواهيم ماند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها