رئيس مركز سيماي استان‌هاي رسانه ملي در يادواره سردار شهيد مهدي زين الدين، فرماندهان و شش هزار شهيد استان قم از ساخت مجموعه تلويزيوني بر اساس زندگي اين سردار سرافراز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۸۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، رئيس مركز سيماي استان‌هاي رسانه ملي در يادواره سردار شهيد مهدي زين الدين، فرماندهان و شش هزار شهيد استان قم از ساخت مجموعه تلويزيوني بر اساس زندگي اين سردار سرافراز خبر داد.
 
سيد عباس فاطمي نويسي در این يادواره كه در مجتمع امام خميني(ره) قم برگزار شد، با اشاره به اينكه زندگي و منش هركدام از شهيدان ما الگويي تمام عيار براي ملت ايران و همه آزادي‌خواهان جهان است اظهار داشت: زندگي اين دلير مردان ابعاد گوناگوني دارد كه بايد در قالب‌هايي چون فيلم، سريال و مستند به صورت هنرمندانه نمايش داده شود تا جامعه از آن بهره ببرد.
 
وي با اشاره به اينكه زندگي شهيد زين‌الدين، ابعاد شاخصي نسبت به شهداي ديگر دارد عنوان كرد: اين شهيد ويژگي‌هاي شخصيتي ويژه‌اي همانند سلوك، تواضع، ساده‌زيستي، هوش و شجاعت سرشار دارد كه اگر به صورت هنرمندانه به آن پرداخته شود و هنر هنرمندان توان به تصوير كشيدن آن را داشته باشد؛ موجب رشد و بلوغ بيشتر جامعه خواهد شد.
 
فاطمی نویسی با اشاره به اينكه اولويت تبيين سيره شهدا در سيماي استان‌ها بر اساس بودجه به ترتيب ساخت مستند، تهيه آثار نمايشي كوتاه، تله فيلم و در آخر سريال است، تصريح كرد: ترديدي نيست كه به زندگي سردار بزرگي همچون شهيد زين الدين حتما بايد در يك مجموعه بزرگ تلويزيوني پرداخته شود، ولي در اين راه مطمئنا رسانه ملي تنها نخواهد ماند.
ارسال نظرات