مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از افتتاح مهدهای مساجد در این استان همزمان با سایر استان‌های کشور خبر داد
کد خبر: ۸۷۸۰۳۷۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

فاطمه کیخا در گفت‌وگو با خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان با تبریک هفته بسیج از بسیج به عنوان نیروی مردمی که از بطن مردم شکل گرفته ودر راستای تحقق ارزشهای انقلاب وپاسداری از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) گام بر میدارند یاد کرد و به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در حوزه بانوان پرداخت و اظهار کرد: برگزاری جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری یادواره شهدای در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج از جمله برنامه‌های هفته بسیج در حوزه بانوان است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که ویژه برنامه های گرامی داشت هفته بسیج با شعار محوری بسیج،انقلابی وخدمتگزار در سطح حوزه ها وچایگاههای مقاومت بسیج خواهران سراسر استان اجرا می شود  افزود: حضور بانوان را روز جمعه در ویژه برنامه روز بسیج سیستان و بلوچستان خواهیم داشت، همچنین اردوهای جهادی یک روزه را در بخشی از شهرستان‌های استان ویژه بانوان برگزار خواهیم کرد.

وی از افتتاح مهدهای مساجد بسیج جامع زنان همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: این برنامه امروز با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به صورت ویدئو کنفرانس انجام خواهد شد.

کیخا افزود: در بخش جذب بانوان بسیجی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و بانوان با حضور در نشست‌ها و کارگاه‌های بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها به صورت خودجوش جذب بسیج شده‌اند.

وی با بیان اینکه اصل مأموریت ما در حوزه بانوان، پرداختن به مباحث فرهنگی است، افزود: با توجه به بحث مهم خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تمام نشست‌ها و کارگاه‌هایی که برگزار شده و یا خواهد شد، در حوزه زن و خانواده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: با توجه به جنگ نرم دشمنان و اینکه تلاش دارند سبک زندگی ایرانی و اسلامی را تغییر دهند، رسالت بانوان در مقابله با این هجمه بسیار سنگین است.

ارسال نظرات