شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: آرمانِ عزت، پیشرفت و بالندگی، تنها با تکیه بر اندیشه‌های مترقی بسیج میسر بوده و اعتلای این فرهنگ، رمز دستاوردهای علمی و عملی است.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۷۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق نجفی آمده است: فرمان تشکيل بسيج مستضعفين توسط امام خمینی(ره) در سال ۵۸، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که ضرورت انتقال اندیشه بسیج را در عرصه‌های مختلف علم و عمل، خاطرنشان ساخت.

وی ادامه داده است: پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرینی‌ سال‌های دفاع‌مقدس و دستاوردهای مختلف علمی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی کشورمان در دهه‌های اخیر، با تکیه بر همان فرمان تاریخ‌ساز تجلی یافته است.

شهردار تبریز در ادامه حماسه و ایثار مدافعان حرم را نمونه بارز استمرار رسالت سال‌های دفاع مقدس در عصر حاضر عنوان کرده و افزوده‌است: جوانان رشید مدافع حرم به تاسی از باورهای بسیجی، دفاع از تمامیت اعتقادی و سرزمینی خود را در مرزهای دوردست و با جان‌فشانی بی‌بدیل به منصه ظهور گذاشته و فصل جدیدی در رویش‌های سبز و سرخ بسیج را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده‌اند.

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که کارکرد شهرداری، ذاتاً از جنس پویایی و تکاپو است، خاطرنشان کرده‌است: فعالیت حدود ۴ هزار بسیجی، ظرفیت ارزشمندی است که در خدمت اهداف سازمانی مدیریت شهری بوده و باید برنامه‌های خدمت به شهروندان را مطابق با حاکمیت فرهنگ جهادی بسیج پیش ببرد.

وی در پایان با تبریک هفته بسیج به عموم بسیجیان، اظهار امیدواری کرده‌است، برنامه‌های این هفته در راستای تبیین نقش بسیج در تثبیت حیات طیبه انقلاب اسلامی، با محتوا و تاثیرگذاری در این فرصت مغتنمبیشتریارایه شود.

ارسال نظرات