خبرهای داغ:
به همت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان تریبون آزاد چرا دخانیات مقابل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد و دانشجویان نظرات خود را در این زمینه بیان کردند.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۶۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین در این تریبون برخی دلیل استفاده زیاد دخانیات در بین نسل جوان را نبود تفریج سالم و یا گران بودن این تفریحات می دانستند و روی سخن شان با مسئولان فرهنگی کشور بود که  فکری برای این نسل جوان و تخلیه انر‌ژی آنان نمی کنند.

عده ای از دانشجویان مخالف مصرف دخانیات بیان کردند: خود جوان و ضعیف النفس بودن علت مصرف دخانیات است.

گروهی معتقد بودند مقابله با دخانیات در کشور جدی گرفته نمی شود چرا که در این صورت بخش بزرگی از واردات و سودهای وارد کنندگان قطع می شود و یا در صورت اقدام جدی باید کارخانه های دخانیات کشور تعطیل شوند که این امر منجر به از بین رفتن تعدادی شغل می شود.

یکی از دانشجویان بر این عقیده بود که دور شدن از فضای خانواده و سخت شدن زندگی برای دانشجویان و همچنین درگیر شدن به موضوعات عاطفی در این سن از دلایل استفاده از دخانیات در بین نسل جوان است.

یکی دیگر از دانشجویان معتقد بود که عدم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب باعث شده که جوانان استفاده زیادی از مواد دخانی و مخدر داشته باشند.

9001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها