خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) در یادواره شهدا:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با توجه به هجمه‌هایی که امروز وجود دارد این وظیفه عموم است که حسین زمان و یزید زمان خود را بشناسند.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۵۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  خراسان جنوبی، در شب اربعین حسینی، یادواره ۱۸ شهید گلزار شهدای شهر عشق آباد در محل هیات حسینی (ع) برگزار شد.

 در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اکبرپور معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: پیام یادواره های شهدا حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطاعت و حمایت از ولایت است.

 وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس مردم ایران اسلامی و به ویژه رزمندگان در جبهه‌ها توانستند با سلاح ایمان و اطاعت محض از امام راحل، بر دشمن سر تا پا مسلح پیروز شوند.

 حجت الاسلام والمسلمین اکبرپورگفت: امروز نیز جنگ دشمنان علیه جهان اسلام و به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام نشده است و از راههای مختلف از جمله حمایت از داعشی ها و راه اندازی جنگ های منطقه ای، مسایل فرهنگی، اقتصادی و غیره می خواهند به اهداف شومشان برسند.

 وی افزود: لازمه مقابله با این جنگ دشمنان حفظ وحدت و اطاعت بی چون و چرا از منویات مقام معظم رهبری است.

 وی در ادامه به فاجعه گردشگران در تاسوعا و عاشورای امسال در طبس اشاره کرد و گفت: اگر دیدید در منطقه شما در تاسوعا و عاشورای حسینی ۲۴۰ زن و مرد در هفت کاروان و هفت قافله، ۳۵ نفره،۲۰ نفره و ۷۰ نفره بلند می‌شوند و می آیند در روستا های ازمیغان شما و این روستا ها به خوش گذرانی و رقص و پایکوبی و شنای مختلط می پردازند.

 وی ادامه داد: اینجا جابجا شدن ارزشها و ضد ارزش است، این دهن کجی ها جنگ فرهنگی است، این افراد با این رفتارهای خود در روز شهادت سرور و سالار شهیدان، پا جای پای یزیدیان عالم گذاشتند.

 وی در ادامه به فلسفه قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام اشاره کرد و افزود: فلسفه قیام امام حسین علیه السلام را در سخنان آن حضرت در آغاز حرکت از مدینه و موضع گیری‌های ایشان در برابر حوادثی که در منزلگاه های میان راه روی داده است می توان یافت.

 معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هدف اصلی قیام امام حسین(ع) اقامه امر به معروف و نهی از منکر بود تا مردم را از ضلالت و گمراهی نجات دهد.

 وی تصریح کرد: با توجه به هجمه‌هایی که امروز وجود دارد این وظیفه عموم است که حسین زمان و یزید زمان خود را بشناسند.

 وی افزود: امام حسین(ع) با ۷۲ نفر از یاران با وفایش در برابر دشمن ایستاد و این درسی برای جوانان است که بدانند نتیجه این عزاداری‌ها باید شناسایی شمر زمان و یزید زمان محسوب شود.

 حجت الاسلام والمسلمین اکبرپور با اشاره به جنگ سخت و نرم علیه جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: در مقابل دشمن پلید و ستمکار باید مبارزه و مقاومت کرد و همچون امام حسین(ع) برای دفاع از اسلام و دین شهید شد و این نهایت پیام عاشورا است.

 معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در ادامه به جنگ تحمیلی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این تنها جنگی در عالم بود که تمام قدرت‌های عالم علیه کشوری بسیج شده بودند.

 وی ادامه داد: نسل امروز ما باور دارد اگر امروز سقفی محکم بالای سر داریم، اگر بچه هایمان به راحتی مدرسه و دانشگاه می‌روند، اگر زندگی عادی و امنیت داریم، همه و همه مدیون خون همان جوانانی است که جانشان را در آن ۸ سال فدای میهن و مردمش کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها