فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: دشمن هدفش این است که تفکر امام به نسل امروز منتقل نشود و نسل امروز ما مثل نسل گذشته فکرنکند.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۱۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران، اظهار داشت: شهیدان همه تعلقات دنیایی را پشت سر گذاشتند اما نسل امروز نیز درمسیر شهدای دفاع مقدس حرکت می کند و چیزی از آن بزرگمردان تاریخ کم ندارد که نمونه بارز آن شهدای مدافع حرم هستند.فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: چیزی که نسل جوان باید بداند آن است که تفکری که امام ارائه داد و منشأ تغییر و تحول در جهان شد اساسا با خواسته های دشمن در تضاد است. تفکر امام  و تفکر انقلاب، انقلابی بودن است که بعد از ۳۷ سال این روزها زیاد در بحث مبارک رهبر عزیز انقلاب تکرار می شود که برای یاد آوری به من و شما است.

وی گفت: تفکر امام چیست که دشمن اینقدر به آن حساس بوده و۳۷ سال آن را رها نکرده است. اولین چیزی که در تفکر امام معنا دارد و حضرت آقا در فرمایشاتشان در ۱۴ خرداد امسال بیان فرمودند این بود که تفکر امام اسلام ناب را مبنای خودش قرار داده و اسلام ناب در مقابل اسلام امریکایی است که خود اسلام تحجر و اسلام سکولار را به همراه دارد.

سردار " نصیری" تصریح کرد: دفاع از مظلوم مبنای اسلام ناب است و کسانی که امام آن ها را به عنوان مرفهین بی درد بیان می کرد نقشی در آن امر مهم ندارند. اسلامی که به منظور زمینه سازی برای حضرت حجت برنامه ریزی شده است که این اسلام واقعی است. اسلامی که هیچ مشروعیتی برای اسرائیل قائل نیست. اسلامی که فقط مبنای حرکت آن تبدیل حکومت شاهنشاهی به اسلامی نیست بلکه زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر است اما تمام ظرفیت هایی که دشمن به کار گیری کرده برای این است که چنین اسلامی وجود نداشته باشد .

 وی بیان داشت: دشمنان خودشان مروج اسلام سکولار بوده و به دنبال اسلام تحجر هستند، آنها امروز اسلام تحجر را همراهی و هدایت کرده و تمام قد از آن دفاع می کنند و آن را اسلام  واقعی می دانند. در صورتیکه آن اسلام مد نظر آن ها جعلی است اما اسلام امام و اسلامی که حرکت آن به سوی تعالی است را نمی توانند قبول کنند چون مخالف سیاست های آن هاست.

" نصیری " گفت: ۳۷سال است همگی داریم حرکت های دشمن را می بینیم. دشمن از رویایی که در ده سال اول انقلاب با ما داشت، متوجه شد تفکر امام در نسل امام نهادینه شده و مردم به آن ایمان دارند و مجروح می شوند اسیر می شوند تحریم می شوند ولی زیر بار ذلت نمی روند و عزت مبنای حرکت آنان است.

وی افزود: اسلام مد نظر امام، عاشورایی است و هنوز منشا تحول است و آنان می دانند تفکر امام تا وقتی دراین کشور هست این کشور آسیب نمی بیند. برنامه اصلی دشمن این بود که انقلاب ایران نهادینه و ثابت نشود که امروز به برکت همین شهدا، انقلاب از مرزهای ایران صادر شده و امروز دفاع مقدس یک مبنای حرکت شده است.

وی با اشاره به اهمیت تفکر انقلابی گفت: دشمن درست متوجه شد که این تفکری که امروزصادر شده اگر باقی بماند نسل بعدی انقلاب هم این تفکر را سرلوحه خود قرار می دهد و از این طریق آسیب برای آن ها جدی است. امروز آن چه را که دشمن هدف گذاری کرده این است که تفکر امام به نسل امروز منتقل نشود و نسل امروز ما مثل نسل گذشته فکرنکند برای همین نوع تحریم امروز تغییر کرده است .

" نصیری" تصریح کرد:  شما مدتی از لسان مبارک رهبر انقلاب کلمه "تهدید فرهنگی" را شنیدید. حال این به چه معنی است؟ جنس این تهدید چیست؟ در واقع تهدید فرهنگی جابجا کردن باورهاست. جابجا کردن فکر است و گرفتن آن تفکر از اسلام ناب و جایگزین کردن آن با چیزی که دارای جاذبه جعلی برای نسل امروز است. انقلاب امام، امروز در معرض تهدید است چون اگر نسل امروز از انقلاب پاسداری نکند انقلاب به سمت استحاله می رود و تغییر ماهیت پیدا می کند. به همین دلیل است که رهبر امروز معیارهای انقلابی بودن را بیان می کند.

وی اظهار داشت: دشمن چهره خود را به صورت زیبا نقاشی کرده است و در پشت این چهره زیبا یک چهره بسیار زشت و ناپسند دارد اما به برکت وجود مردم بصیر و رهبرعزیزمان این اتفاق نخواهد افتاد که اسلام دچاراستحاله شود و ما باید مواظبت کنیم . ما نباید مسیر درست انقلاب که توسط امام خمینی ریل گذاری شده است را فراموش کنیم.  

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات