بسته خبری ارسالی ازاستان آذربایجان غربی شامل: بازدید ازحلقه های صالحین پایگاه های چالدران و جلسه امر به معروف و نهی از منکر پایگاه شهید علیزاده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۱۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، جلسه امر به معروف و نهی از منکر پایگاه شهید علیزاده قوشابلاغ سفلی

 به گزارش بسیج مساجدومحلات: جلسه امر به معروف و نهی از منکر پایگاه شهید علیزاده قوشابلاغ سفلی درمسجد روستا و با حضور اعضای شورا و بسیجیان در خصوص فضای مجازی و آسیب های آن  برگزار شد .

در این جلسه در خصوص آسیب های فضای مجازی  بر کودکان،جوانان وخانواده بحث شد و مقرر گردید خانواده ها توجه بیشتری نسبت به حضور فرزندان در فضای مجازی داشته باشند.در ادامه جلسه با پرسش و پاسخ ادامه یافت .

بازدید و سرکشی فرمانده سپاه چالدران از روند برگزاری حلقه های صالحین

فرمانده سپاه چالدران با حضور درجلسه حلقه صالحین پایگاه شهید پورعلی میرآباد از جلسات این پایگاه بازدید وسرکشی نمود.

جلسه حلقه صالحین پایگاه شهید"  پورعلی میرآباد"  طبق روال هرهفته ساعت ۲۱   برگزار و در این جلسه ، فرمانده سپاه چالدران حضور داشت. وی در خصوص مسائل و آسیبهای دجال مطالبی عنوان کرد .

سرهنگ " باقرلو " نیزضمن  تقدیر از حضور بسیجی ، راهکارهای خود را در این خصوص ارائه داد و خاطرنشان کرد:  ما برای رهایی ازاین آسیب ها باید فرزندانمان را با تربیت اسلامی بزرگ کنیم و با آموزش نحوه زندگی اسلامی آنها را از این خطرات مصون بداریم.

 وی همچنین به این نکته اشاره کردکه جوانان را تشویق کنید تا در این جلسات بصورت مستمرحضور یابند و در جلسات تربیتی حلقه های صالحین شرکت کنند.

 در پایان نیز در مراسم بدرقه۵نفر از بسیجیان که عازم کربلا برای زیارت امام حسین(ع) بودند، انجام شد. 

بازدید فرمانده  سپاه چالدران از حلقه صالحین پایگاه شهید جعفری قرنقو

فرمانده سپاه چالدران با حضور درجلسه حلقه صالحین پایگاه شهید جعفری قرنقو از جلسات این پایگاه بازدید کرد .

جلسه حلقه صالحین پایگاه شهید جعفری قرنقو طبق روال هرهفته  برگزارو در این جلسه که فرمانده سپاه چالدران نیز حضور داشت و در خصوص آسیب های فضای مجازی بحث شد .

 تصاویر خبر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات