خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: از دهم مهرماه تا ۲۷ آبان ماه قریب به ۳۰۰ هزار دانش‌آموز به راهیان نور اعزام‌ شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۸۰۲۸۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

سردار علی فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، برگزاری اردوهای راهیان نور را فرصتی مهم برای آحاد مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان دانست و خاطرنشان کرد: راهیان نور یک فرصت پربرکت برای نظام اسلامی است تا بتواند ارزش‌های انقلاب و فرهنگ ملی دفاع مقدس را منتقل کند.

وی بابیان اینکه شرایط زیارت راهیان نور برای آحاد جامعه در طول سال فراهم است، خاطرنشان کرد: هرکسی در زمان و  مکان جغرافیایی در طول سال که بخواهد  از معنویت راهیان نور استفاده کند بستر آن فراهم است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در برگزاری اردوهای راهیان نور ما جامعه هدف‌هایی مانند اساتید دانشگاه و حوزه‌های علمیه، طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، متخصصین و آحاد مردم را در نظر گرفته‌ایم که یکی از مهم‌ترین این اقشار دانش‌آموزان هستند.

وی با اشاره به هماهنگی و انسجام با وزارت آموزش‌وپرورش، مدیران کل استان‌ها، شهرستان‌ها و مدیران مدارس اعم از شیعه، سنی و دیگر ادیان برای برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد: در سال جاری حدود 22 هزار مدرسه برای سفر به راهیان نور در نظر گرفته‌شده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و اگر مشکل بودجه‌ای به وجود نیاید، در این سال تحصیلی یک‌میلیون و 37 هزار نفر دانش‌آموز قرار است به اردوهای راهیان نور اعزام شوند.

وی با تأکید بر اینکه از دهم مهرماه تا 27 آبان ماه قریب به 300 هزار دانش‌آموز به راهیان نور اعزام‌شده‌اند، گفت: استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی در غرب و شمال غرب کشور در کنار دو استان ساحلی بوشهر و هرمزگان پذیرای دانش‌آموزان بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها