خبرهای داغ:
بیانیه بسیج کارمندان استان همدان به مناسبت هفته بسیج:

هفته بسیج یادآور بلندنظری امام (ره) و اسوه پایداری و ایستادگی است

در بیانیه بسیج کارمندان استان همدان به مناسبت هفته بسیج آمده است: هفته بسیج یادآور ابتکار و خلاقیت امام خمینی(ره) و نشانگر نبوغ و بلندنظری و فرزانگی آن مجاهد پارسا و اسوه پایداری و ایستادگی است.
کد خبر: ۸۷۸۰۲۸۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج کارمندان استان همدان به مناسبت آغاز هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: فرا رسیدن هفته بسیج که یادآور ابتکار و خلاقیت حضرت امام خمینی (ره) و نشانگر نبوغ و بلندنظری و فرزانگی آن مجاهد پارسا و اسوه پایداری و ایستادگی است، فرصتی است بی نظیر تا در سایه‌سار تفکر بسیجی شما مردان بی‌ادعا که رهروان راستین آن یار سفر کرده انقلاب بوده و در رکاب فرزند خلفش امام خامنه ای (مد ظله العالی) انجام وظیفه می‌نمایید، آینه تمام‌نمای بسیج و بسیجی‌گری شده و در این هفته با معرفی ظرفیت‌های این دریای خروشان و عظیم انسانی در حوزه تخصصی خود و اداره متبوع و کارمندان رشید خود موجبات خرسندی خدای متعال را فراهم سازید.

این بیانیه می‌افزاید: درژرف‌نگری و دوری از افراط و تفریط در مسیر ولایت، سیر کردن و درک مفاهیم بلند و عالیه‌ای که شاکله بسیج را تشکیل می‌دهد می تواند انسان را به قله‌های رفیع کمال سوق دهد.

در این بیانیه آمده است: تقارن آغاز هفته مبارک بسیج و اربعین حسینی که بزرگترین کنگره انسانی است، فرصتی است برای ترویج آموزه‌های بلند تفکر بسیج در آحاد همکاران تا انشالله با تحقق آرمان « تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد»، احیا گر شعار «بسیج، خدمتگزار و انقلابی» باشیم و با چشانیدن طعم لذت بخش خدمت به آحاد مردم وظیفه غایی خود را جامه عمل بپوشانیم.

این بیانیه می‌افزاید: آنچه چشم جهان‌خواران را از طمع‌ورزی به نظام مقدس جمهوری اسلامی باز می‌دارد، انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است، که با این حربه کارساز به جنگ محافظه کاری رفته و با تربیت نسلی رشید، بصیر، حاذق و مدبر قدرتمندترین انقلاب را که همان انقلاب اسلامی ایران با تفکر والای بسیجی است به جهان معرفی کنیم.

در این بیانیه آمده است: ارکان این قدرت شما مردان بزرگ و بصیر، در لایه‌های مختلف اجرایی در ادارات این مرز و بوم بوده و در این راه از مجاهدت لحظه ای فرو گذار نمی‌کنید. خداوند به همه شما توفیق خدمت و عمل صالح عطا فرماید و نوآوری و خلاقیت در برنامه های بسیج در اداره شما ما را در رسیدن به اهداف یاری خواهد رساند.

بسیج کارمندان همدان

ارسال نظرات