خبرهای داغ:
مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران خبر داد
مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: معاونت اجرایی مسجد مقدس جمکران تمام توان خود را به کار گرفته تا امکانات رفاهی برای زائران فراهم کند.
کد خبر: ۸۷۸۰۲۶۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اسماعیل بخشعلی به تبیین برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای پذیرایی، اسکان و ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین این مکان مقدس پرداخت و اظهار کرد: مهمترین موضوعی که در این ایام بر آن تمرکز شد، اسکان زائران حسینی چه در مسیر رفت و چه در مسیر بازگشت بود که با توجه به امکانات مسجد دو گونه خدمات اسکان به زائران از یک هفته قبل از اربعین تا یک هفته بعد ارائه می‌شود.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: آماده سازی محل اسکان برای 300 نفر از زائران مسیر کربلا که توسط ستاد اربعین به مسجد معرفی شدند بخش اول کار بود که سعی کردیم از آنان با دو وعده شام و صبحانه پذیرایی کنیم.

بخشعلی از آماده سازی محل اسکان در شبستان کربلا با ظرفیت هر شب پنج هزار نفر  خبر داد و گفت: دو چایخانه درب دو و پنج در این ایام به صورت تمام وقت فعال است تا چای و آبجوش مورد نیاز زائران را تامین کند. همچنین صبحانه هزار نفر در هر روز تامین و در چایخانه‌ها بین زائران حسینی توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام فضاهای عمومی برای استفاده زائران اربعین حسینی آماده شده است. همچنین برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری خادمین افتخاری در واحدهای ویلچری و خودروهای زائر بر به منظور جابه‌جایی زائران این مکان مقدس در روز اربعین صورت گرفته است.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از تهیه و توزیع 5 هزار پرس غذا در ظهر روز اربعین برای پذیرایی از زائرین خبر داد و گفت: تأمین 6 هزار پرس میان وعده و عصرانه در چایخانه درب‌های دو و پنج نیز از دیگر خدماتی است که در این ایام ارائه خواهد شد.

بخشعلی تصریح کرد: برنامه ریزی برای مفروش کردن صحن جامع مهدوی برای استفاده زائرین در اربعین حسینی نیز صورت گرفته که امیدواریم بتوانیم با خوبی از میهمانان مسجد امام زمان(عج) پذیرایی کنیم.
ارسال نظرات