او مردی بود که طعم تلخ یتیمی را به کام یگانه دختر نازنینش روا داشت و رفت تا محصول نبودنش، عزت دین و آزادی سرزمین عزیزمان باشد
کد خبر: ۸۷۸۰۱۹۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

سرهنگ خلبان بهمن ایمانی

شهید ” پیمان فرهنگ ششبلوکی ” مردی بود که سال‌های زندگیش را ایستاد تا ایران بایستد و در پایان افتاد تا ایران نیفتد، شکست تا ایرانی نشکند و خم شد تا قامت ایران رعنا بماند.

شهید ” پیمان فرهنگ ششبلوکی ” راه آسمان را ادامه داد و شرف شهادت را زینت بخشید.

سرهنگ دوم خلبان «بهمن ایمانی» از استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر دفتر معارف جنگ پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان در ایام سالروز شهادت یکی از دوستان و همرزمانش، سرهنگ خلبان شهید ” پیمان فرهنگ ششبلوکی ”  یادداشتی را جهت انتشار در اختیار سایت کبنانیوز قرار داده است، که در ادامه می‌خوانید:

 

۲۷ آبان سالروز پرواز ابدی عقاب تیز چنگ و بلند پرواز هوا نیروز ارتش، شهید سرهنگ خلبان ” پیمان فرهنگ ششبلوکی ” است. مردی که در جریان پرواز پرحماسه‌اش، راه آسمان را ادامه داد و به زمین برنگشت و بدینسان هیبت مرگ را شکست و شرف شهادت را زینت بخشید. مردی که سال‌های زندگیش را ایستاد تا ایران بایستد و در پایان افتاد تا ایران نیفتد، شکست تا ایرانی نشکند و خم شد تا قامت ایران رعنا بماند.۴۱۷۸۳_۲۱۷

او مردی بود که طعم تلخ یتیمی را به کام یگانه دختر نازنینش روا داشت و رفت تا محصول نبودنش، عزت دین و آزادی سرزمین عزیزمان باشد.

یاد و خاطره خلبان شهید ” پیمان فرهنگ ششبلوکی ”  و خلبانان شهید هم پروازش در تاریخ هوانیروز ارتش ماندگار خواهد بود. پیمان در ذهن و زبان خلبانان ارتش، یک فرد رفته از میان نیست، پیمان یک فرهنگ ماندگار است و راه پر افتخار زندگی او و نحوه شهادتش یک راه پررهرو خواهد ماند.

الفا یک اصفهان با افتخار، امانتدار خون پاک شهیدمان خواهد بود و هر خلبانی که از آلفای اصفهان گذر کند، بوی سوختن ققنوس فرهنگ، وی را به تداوم عشق به دین و میهن و پرواز برای پاسداشت این عشق، تشویق خواهد کرد.

شهید سرهنگ خلبان ” پیمان فرهنگ شش‌بلوکی ” در تاریخ بیست و هفتم آبان ماه سال هشتاد و پنج در جریان حماسه یک پرواز قهرمانانه، همراه با پنج پرستوی عاشق به سوی ابدیت پر کشید و به شهادت رسید.

دیگر شهدای این پرواز، شهید سرهنگ خلبان رسول عابدیان، شهید خلبان بهرام حاج اسفندیاری، شهید خلبان کاظم نام‌آور، فنی هوایی شهید محمدرضا یوسفی و فنی هوایی شهید محمد مسائلی بودند. یاد و خاطره این شهیدان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

ارسال نظرات