خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم

فرهنگ و تفکر بسیج مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم گفت: فرهنگ، تفکر و منش بسیجی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و در حال جهانشمول شدن است.
کد خبر: ۸۷۸۰۱۹۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

عباس روحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با گرامیداشت تقارن اربعین حسینی(ع) و آغاز هفته بسیج ابراز کرد: این همزمانی، تطبیق فرهنگ بسیج بر آرمان های عاشورایی را بیشتر به ذهن متبادر می سازد زیرا تفکر بسیجی چیزی جز استکبارستیزی، رهروی مسیر سیدالشهدا(ع)، مشی انقلابی، احیاء اسلام و ارزش های اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر در سایه سار منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت نیست.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی و انقلابی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و رو به جهانشمول شدن است، افزود: همه باید در تقویت این فرهنگ عاشورایی تلاش کنیم و لذا نهادهای فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و بخصوص معلمان بسیجی در راستای معرفی آن به نسل امروز و آینده جوان و نوجوان دانش آموز نقش بسزا و تعیین کننده ای دارند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم تاکید کرد: به سبب همدلی و همراهی روزافزون مردم و نظام، اقتدار نظام جمهوری اسلامی روز به روز در حال افزایش است و همه این افتخارات، مرهون ترویج روحیه بسیجی در جامعه و آثار خون پاک و مطهر شهدا و حضور ایثارگران ست.

وی در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج تاکید کرد: برنامه های بزرگداشت این هفته، در واقع نشان دادن دستاوردهای تفکر بسیجی به جهانیان است.

روحی به بخش هایی از برنامه های بسیج فرهنگیان استان در هفته بسیج اشاره و ابراز کرد: برگزاری نشست های بصیرتی، افتتاحیه دوره های آموزشی ضمن خدمت بسیج با هدف توانمند سازی سرگروه های صالحین و عموم فرهنگیان بسیجی، برگزاری یادواره ها و غبار روبی مزار شهدا و همچنین دیدار با خانواده های معظم شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم، از جمله برنامه های این سازمان در کانون های نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان می باشد.

وی افزود: همچنین اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی در 12 محور، برگزاری مسابقه کتابخوانی با دو موضوع سند تحول و مطالبات رهبری از آموزش و پرورش، حضور فرهنگیان بسیجی در مراسم حماسه حضور پنجم آذر، بازدید علمی ویژه فرهنگیان بسیجی و نیز برگزاری مراسم صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی در 18 آذر ماه با حضور فرهنگیان بسیجی استان از دیگر برنامه های سازمان بسیج فرهنگیان قم می باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار