خبرهای داغ:
آیت‌الله توکل : اینکه پیراهن مشکی بپوشیم، اشک بریزیم و فریاد بکشیم ولی در عمل پیرو صراط اهل‌بیت (ع) نباشیم ذره‌ای ارزش ندارد.ندگی و ولایت پذیری افراد تنها در شعار نیست و در عملکردهای آن ها مشخص می شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۱۹۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،عضو خبرگان رهبری در مراسم اربعین حسینی در جمع عزاداران اظهار کرد: ملاک بندگی خداوند و ولایت پذیری شعار نیست، عملکردهای ماست و همه مردم باید تقوای الهی داشته و از سیره اهل بیت پیروی کنند.
وی ادامه داد: در حدیثی از امام باقر (ع) منقول است «هرکه خدا را اطاعت کند و ما را دوست داشته باشد، او یار و یاور ما خواهد بود» اما آیا دوست داشتن اهل بیت(ع) تنها به عبادت های روزمره است؟
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در حال حاضر در جامعه، گناه بی داد می کند، شهری مثل اصفهان که هزاران شهید برای این انقلاب داده چرا وضعیت حجابش باید اینطور باشد؟
وی افزود: هر مدی که در لندن و بقیه شهرهای اروپایی بیابید، آن را در شهر اصفهان نیز می بینید البته بنده 12 سال استاد داشنگاه بوده و دیده ام از 100 دختر بدحجاب، 98 نفر آن ها باطن پاکی دارند.
توکل تاکید کرد: در این شرایط، نفس پاک امام خمینی(ره) و شهیدان شهر است که هنوز آن را پا برجا داشته است.
وی ادامه داد: دشمن با تمام توان خود مشغول فعالیت علیه نظام اسلامی ایران بوده و آخرین سلاح اش تهاجم فرهنگی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: باید یزید، شمر و معاویه زمان را شناخت و با آن ها مبارزه کرد چرا که مرام علی(ع) و آل علی(ع) ظالم ستیزی و حمایت از مظلومان بوده و هست.
وی افزود: اگر در عزاداری ها شرکت کنیم و تنها شعار زنده باد و مرده باد بدهیم اما این مسأله در اعمال زندگی ما جاری نباشد، دروغ گفته ایم.
توکل با تاکید بر اینکه سیره اهل بیت(ع)، سنگ محکی است که افراد با آن آزموده می شوند گفت: هرکس در این مسیر قرار بگیرد دست اش را هم می بوسیم و هرکس خلاف آن حرکت کند اگر قابل هدایت نباشد در مقابلش ایستادگی می کنیم.
وی ادامه داد: کسانی مسئولیتی در نظام اسلامی ایران دارند باید بدانند که اگر این پست ها، ماندنی بود به آن ها نمی رسید؛ این مسئولیت ها، سنگ محکی برای بندگی آن هاست که امیدواریم دید بالاتری نسبت به شرایط خود پیدا کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در سوری مبارکه «عبس» آمده است که روزی خواهد آمد که مردم از خواهر، برادر، پدر و مادر خود که عزیزترین افراد خویش هستند فرار کرده و به فکر نجات خود خواهند بود.
وی ادامه داد: در آن روز تنها ملاک نجات افراد، اعمال آن ها ست و بدانید اگر فرزند نوح پیغمبر(ع) هم باشید با شما برخورد می شود.
توکل در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسی عمر نوح(ع) را  داشته و در تمام آن مدت، به عبادت خداوند مشغول بوده اما محبت علی و اولاد او در وجودش نباشد، با تمام اعمال اش به جهنم می رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها