حمیدرضا پورنوروز
فرمانده تیپ 11 امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
سردار موسی بیگی از استقرار 280 نفر بسیجی از گردان های امام حسین(ع) در مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۱۲۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار عبدالله موسی بیگی فرمانده تیپ 11 امیرالمومنین(ع) در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما ضمن تسلیت اربعین حسینی به تمام عاشقان حسین بن علی(ع)؛ بیان کرد: در تشکیل بسیج روز به روز به اندیشه امام خمینی(ره) نزدیکتر می شویم.

وی با اشاره به اینکه در تمام کشور های دنیا اگر اتفاقی پیش بیاید زمان زیادی طول می کشد تا یک گردان را ساماندهی کنند گفت: ولی امروز با توانایی بسیج امنیت زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در مرز مهران به صورت شبانه روز در این ازهام جمعیت تحت کنترل است.

سردار موسی بیگی اذعان کرد: گردان های امام حسین(ع) ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان و سرابله به استعداد 280 نفر در کوتاه ترین زمان ممکن از هفته گذشته تاکنون در مرز مهران مستقر شدند.

فرمانده تیپ 11 حضرت امیر(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه تیپ سپاه استان در منطقه هورامانات استان کرمانشاه در ماموریت قرار دارد؛ تصریح کرد: از نیرو های کادر و بسیجی در قرارگاه اربعین مهران جهت خدمات دهی در زمینه های امنیت، تسهیل سازی ترافیک و کنترل مرز استفاده می شود.

وی گفت: معاونت مهندسی تیپ 11 امیرالمومنین(ع) از یک ماه گذشته با تجهیزات عمرانی در حال ساخت قرارگاه اربعین در نزدیکی پایانه مرزی است و گردان های فراخوان شده در همین قرارگاه استقرار پیدا کردند.

سردار عبدالله موسی بیگی اذعان داشت: تیپ 11 امیرالمومنین(ع) تا کنون توانسته بجز گردان های امام حسین(ع)، نیرو های آموزش دیده دیگر در قالب گردان های عاشورا، الی بیت المقدس و امام علی(ع) را سازماندهی کند.

وی در آخر گفت: بسیجیان استان ایلام آمادگی هر گونه ماموریتی در اقسام نقاط کشور را دارند و می خواهند در امنیت کشور ایران سهیم باشند.

ارسال نظرات