مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز:

هدف اصلی فدراسیون حضوری موفق در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است

حسنی گفت: استان مرکزی بزودی به یکی از استان های مطرح و موفق در این رشته تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۱۱۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی:پیمان حسنی مسئول کمیته مسابقات و داوران فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه برگزاری مسابقات تنیس روی میز دسته برتر زیر 18 سال پسران کشور در اراک افزود: در 10 ماه اخیر که فدراسیون تحویل تیم فعلی مدیریتی شده است، اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته و به شخصه آینده بسیار خوبی برای تنیس روی میز کشور متصور هستم.
 
حسنی ادامه داد: در این مدت شاهد برنامه ریزی و اعزام پینگ بازان کشورمان به رقابت های مهمی چون قهرمانی جهان و المپیک 2016 برزیل بوده ایم که این دو رویداد نیازمند چهار سال برنامه ریزی است که در مدت 7 ماه توسط فدراسیون انجام گرفت.
 
وی در خصوص برگزاری مسابقات دسته برتر زیر 18 سال پسران کشور در اراک، با اشاره به سطح بالای این مسابقات تصریح کرد: استان مرکزی در سال جاری میزبان چهار مسابقه مهم کشوری در رده های سنی پایه بوده است و به شخصه معتقدم این استان در آینده ای نزدیک به یکی از استان های مطرح و موفق کشور در این رشته تبدیل خواهد شد.
 
حسنی افزود: در حال حاضر ورزشکاران شایسته ای از این استان در تیم های ملی پایه عضویت دارند و در همین مسابقات دسته برتر زیر 18 سال پسران کشور شاهد حضور دو پینگ پنگ باز اراکی در بین 16 بازیکن برتر کشور هستیم.
 
مسئول کمیته مسابقات و داوران فدراسیون تنیس روی میز در پایان اظهار کرد: در رشته تنیس روی میز داشتن حریف تمرینی قدرتمند از عوامل پیشرفت ورزشکاران این رشته است، لذا در همین راستا رایزنی هایی با همتایان چینی خود داشته ایم تا در زمان های مختلف نسبت به اعزام مربی و بازیکن به ایران در دو بخش زنان و مردان اقدام شود
ارسال نظرات
آخرین اخبار