خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان:

اربعین تجلی پیروزی خون بر شمشیر است

مسعودیان: بابیان اینکه اربعین امام حسین علیه السلام یک ویژگی دارد وآن شعار معروف پیروزی خون بر شمشیر است تصریح کرد: خون مظلوم بر ظالمان وستمگران تاریخ در همان عاشوراخود را نشان داد ولی در اربعین جلوه گری کرد.
کد خبر: ۸۷۸۰۱۱۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،نماینده ولی فقیه سپاه اردستان اظهار کرد: بعد از ۱۴۰۰سال کربلا امروز محشر است وسلام خدا بر کسانی که با پای پیاده به زیارت امام حسین رفته انداربعینی که تجلی پیروزی خون بر شمشیر است.

  حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان امروز صبح درزیارت عاشورا در بسیج امام علی علیه السلام اردستان گفت: یزیدیان نقشه ها کشیدند تا نامی از حسین ویارانش باقی نماند ولی امروز خود شاهد هستید که آیا توانستند به این آرزویشان برسندیانه و شماامروز بیست میلیون جمعیت وزائر را در کربلاشاهد هستید.

وی افزود: در اربعین مشخص شد هرچند حسین شهید شد اما او زنده است ونتوانستند او را از بین ببرند چرا که  امام حسین در اربعین زائر دارد.

مسعودیان با بیان اینکه حضرت زینب سلام الله در کربلا حماسه آفرید وبا حفظ جان امام سجاد  از این نقشه جلوگیری کرد تصریح کرد: اربعین به شکلی درآمد که ماموران یزید پاسبانی می کردند تا اصحاب امام برای زیارت در اربعین حاضر شوند.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: در روز عاشورا امام واصحاب را شهید کردند وقرار گذاشتند تا از امام ونسل امام نه اسمی بماند و نه رسمی حتی زمین کربلا را شخم زدند وآب بستند.

وی با بیان اینکه اربعین امام حسین علیه السلام یک ویژگی دارد وآن شعار معروف پیروزی خون بر شمشیر است تصریح کرد: خون مظلوم بر ظالمان وستمگران تاریخ در همان عاشوراخود را نشان داد ولی در اربعین جلوه گری کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار