خبرهای داغ:
جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) زواره خبر داد

هدف از اجرای برنامه های بسیج ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

خانم زائری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زواره، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از 30 برنامه در سطح حوزه و پایگاه های بسیج خواهران زواره اجرا می شود. خانم زائری هدف از اجرای این برنامه ها را ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه دانست و افزود در این هفته تلاش خواهد شد نسل جوان با داشته و آورده های انقلاب اسلامی و بسیج آشنا شوند.
کد خبر: ۸۷۸۰۱۱۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان،خانم زائری جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) زواره از برگزاری بیش از 30 برنامه در سطح حوزه و پایگاه های بسیج خواهران شهر زواره خبر داد.

خانم زائری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زواره، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از 30 برنامه در سطح حوزه و پایگاه های بسیج خواهران زواره اجرا می شود.

خانم زائری هدف از اجرای این برنامه ها را ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه دانست و افزود در این هفته تلاش خواهد شد نسل جوان با داشته و آورده های انقلاب اسلامی و بسیج آشنا شوند.

ایشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سالار شهیدان، شعار هفته بسیج را با عنوان بسیج انقلابی و خدمتگزار اعلام کرد و برنامه های بسیج را بیان نمودند.

وی با بیان اینکه برنامه های امسال حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا(سلام الله علیها) در چندین محور از سوی حوزه و پایگاه های تابعه برگزار می شود، این برنامه ها را بیش از 30 برنامه عنوان نمود و تصریح کرد: ارسال پیامک تبریک به بسیجیان، برگزاری جلسات نهضت روشنگری(انقلابی گری) و هیئت عاشقان ولایت در طول هفته در پایگاه ها، برپایی نمایشگاه تصویری با موضوع عفاف و حجاب و همچنین برپایی ایستگاه های صلواتی در محافل بسیج، آذین بندی و فضا سازی و اجرای مسابقه کتابخوانی و ورزشی در پایگاه ها از جمله برنامه های شاخص بسیج می باشد.

ایشان افزود: مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (سلام الله علیها ) در روز اربعین حسینی، برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته بسیج با رویکرد نهضت روشنگری(انقلابی گری)، دیدار با خانواده معظم شهدا و غبار روبی از مزار شهیدان ، تجلیل از بسیجیان نمونه، میقات الصالحین و برپایی ایستگاه سلامت در محل میقات الصالحین، اجرای مسابقه تفسیر حجرات و همایش کوهپیمایی عمومی بسیجیان را از دیگر برنامه هایی دانست که از سوی حوزه بسیج خواهران حضرت زهرا(سلام الله علیها) برگزار می شود.

خانم زائری در پایان این مصاحبه، بسیج را میراث دار خون شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا توصیف کرد و افزود: جایگاه، منزلت و عظمت بسیج در کلام امام راحل عظیم الشان نمود یافته است و آنجا بود که امام (رحمه الله علیه) فرمودند: بسیج شجره طیبه و مدرسه عشق است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار