جانشین ستاد اربعین استان زنجان:

پذیرا یی و اسکان روزانه 20به هزار نفر زائر

دو موضوع اسکان و پذیرایی طی ایام پذیرایی از زائران دنبال شد که بر همین اساس روزانه ما 20 هزار زائر را پذیرا و اسکان داده‌ایم.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۸۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین ستاد اربعین استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای ارائه خدمت اربعین سال جاری گفت: این برنامه‌ریزی‌ها برای پذیرایی هرچه بهتر از زائران از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

سید عزالدین موسوی با بیان اینکه پیگیری‌ها در مرکز استان زنجان صورت گرفته است، افزود: طی هماهنگی انجام شده مقرر شده 10 تا 12 روز در شهر نجف اشرف از تاریخ 22 آبان ماه پذیرای زائران اربعین حسینی باشیم.

وی اظهار کرد: خدمات دهی به زائران و پذیرایی از آنها تا سه روز بعد از اربعین ادامه می‌یابد.

موسوی با اشاره به منویات و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با خدمات دهی در ایام اربعین به زائران، افزود: رهبر معظم انقلاب در این رابطه تاکید کردهاند که برادران ایرانی در کنار برادران عراقی به زائران خدمات ارائه کنند.

وی با بیان اینکه نوعا بعد از اربعین خدمات دهی به زائران کاهش پیدا می‌کند، اظهار کرد: برهمین اساس تصمیم گیری شد تا خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی تا سه روز بعد از اربعین نیز همچنان ادامه پیدا کند.

جانشین ستاد اربعین استان زنجان خاطرنشان کرد: دو موضوع اسکان و پذیرایی طی ایام پذیرایی از زائران دنبال شد که بر همین اساس روزانه ما 20 هزار زائر را پذیرا و اسکان داده‌ایم.

موسوی با بیان اینکه امکانات موجود به ما اجازه نداد تا تعهدات کلی را انجام دهیم، ابراز کرد: ستاد عتبات عالیات استان زنجان و همچنین ستاد اربعین هر آنچه در توان داشته انجام داده است.

وی ادامه داد: در مسیر پذیرایی از زائران اربعین حسینی باید از علیرضا فداکار مدیریت قرارگاه نجف اشرف و همچنین ستاد عتبات عالیات کشور که ما را یاری کردند قدردانی کرد.

جانشین ستاد اربعین استان زنجان با تاکید بر اینکه امید است تا در خدمات دهی شرمنده زائران نباشیم، تصریح کرد: مردم باید در خدمات دهی سال جاری به ما نمره دهند و امید است تا نمره قبولی خود را از اهل بیت(ع) بگیریم

ارسال نظرات