خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان سمنان گفت: فعالیت‌های فرهنگی خوبی در محرم و صفر در سمنان انجام شد و فرهنگ‌سازی سیره حسینی به خارج از مرزها رسید.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۷۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سیدعباس دانایی با اشاره به اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی که در جوار آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان و با حضور پرشور آحاد مردم و عزاداران حسینی برگزار شد، اظهار داشت: سمنان دارای دو موکب در کشور عراق بوده که یک موکب به نام «لبیک یا حسین (ع)» نام‌گذاری شده است و روزانه 30 هزار غذا را برای زائرین در نجف اشرف توزیع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: موکب دوم ما «عشاق المهدی (عج)» است که سه هزار مسکن را برای زائرین در نجف اشرف مهیا کرده است.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: فعالیت‌های فرهنگی خوبی در محرم و صفر در سمنان انجام شد و فرهنگ‌سازی سیره حسینی به خارج از مرزها رسید.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: موکب فرهنگی در کیلومتر 21 نجف به کربلا اقدامات فرهنگی خوبی را انجام می‌دهد و اکیپ‌های مختلفی که از شهرستان سمنان اعزام شدند، اکیپ اول و دوم لبیک یا حسین و عشاق المهدی است که هم مسؤولیت اسکان را دارند و هم مسؤولیت خدمات غذایی زائرین بر عهده بیش از 62 نفر است.

دانایی بیان کرد: در بخش فرهنگی هم حدود 30 نفر به زائرین در عراق خدمات ارائه می‌کنند و واحد نانوایی را خود فرمانداری سمنان به سمت نجف راه‌اندازی کرده است.

وی تصریح کرد: در ایام اربعین در این محدوده به خاطر خدمات فراوانی که باید در آن زمان به زائرین داده شود و نانوایی‌های نجف شاید این امکان را نداشته باشند، یک نانوایی سیار را به همراه شاطر و کارگر نانوایی اعزام کرده‌ایم.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: آنچه مردم کمک کردند، فوق‌العاده بوده و باید سپاسگزاری بکنیم و بیش 280 میلیون تومان را مردم برای بخش‌های مختلف کمک کردند.

دانایی بیان کرد: واقعاً قدردانی می‌کنیم؛ اما باز هم جای کمک‌های فراوان است و امیدواریم در فرصتی که داریم، مردم در بخش‌های مرزی هرچه قدر می‌توانند، کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها