حمیدرضا پورنوروز
فرمانده سپاه ناحیه دهلران از پخت روزانه 20 هزار غذا برای زائرین اربعین حسینی در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۵۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان دهلران در مسیر تردد زوار حسینی که قصد سفر به عتبات عالیات در کشور عراق را دارند، قرار گرفته است، روزانه بیش از 50 هزار نفر از دهلران به سمت مرز مهران عبور می کنند.

وی افزود: مردم ولایتمدار و محب اهل بیت دهلران نیز بصورت خودجوش با برپایی موکب هایی در حال ارائه خدمت و پذیرایی از زوار حسینی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران عنوان کرد: در این ایام سپاه ناحیه دهلران با استفاده از تمامی ظرفیت خود به ویژه استفاده از ظرفیت بسیج، همگام با سایر اقشار مردم شهرستان دهلران به زوار اباعبدالله الحسین خدمت می کنند.

وی برپایی تعداد 14 حلقه چادر گروهی بزرگ، کمک به ایجاد زیرساخت های رفاهی و بهداشتی در سطح موکب ها، پخت روزانه 15 تا 20 هزار غذای گرم در سطح پایگاه ها و توزیع بین زوار و همچنین کمک های دارویی به چادرهای سلامت واقع در سطح موکب ها بااستفاده از ظرفیت درمانگاه بقیه الله از جمله خدمات ارائه شده توسط سپاه ناحیه دهلران عنوان کرد.

سرهنگ آبدونی اضافه کرد: روزانه بیش از 40 نفر از بسیجیان سپاه ناحیه دهلران در راستای تسهیل در تردد وسایل نقیله زوار و راهنمای زوار در مسیر دهلران به مهران و دهلران به اندیمشک با پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی همکاری دارند.

وی تصریح کرد: در طول شبانه روز بین 300 تا 400 نفر از زوار حسینی در محل ستاد اسکان راهیان نور دهلران، اسکان داده می شوند که سپاه ناحیه دهلران آمادگی اسکان سقف 500 نفر در شبانه روز را دارد.


ارسال نظرات