خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی اخلاص در عمل ، معنویت، فداکاری در تمامی صحنه ها و ولایت مداری را از مولفه های مهم یک بسیجی عنوان کرد و گفت: همانطوریکه مقام معظم رهبری نیز فرموده اند فرهنگ بسیج رمز اقتدار مردم و انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۵۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در جلسه هم اندیشی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت هفته بسیج یکی از اهداف برگزاری این مراسم را ارتقای توانمندی های حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین ایجاد تعامل در بین رده های مختلف این مجموعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امروزه بسیج و فرهنگ بسیجی در جامعه جاری و ساری است، گفت: بسیج به عنوان یک مجموعه مردمی، مکتبی و ولایی مجموعه ای زنده و پویاست که مدام در حال پیشرفت و حرکت است .

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی اخلاص در عمل ، معنویت، فداکاری در تمامی صحنه ها و ولایت مداری را از مولفه های مهم یک بسیجی عنوان کرد و افزود: همانطوریکه مقام معظم رهبری نیز فرموده اند فرهنگ بسیج رمز اقتدار مردم و انقلاب اسلامی ایران است.

خرّم ایفای نقش و رشد در مجموعه بسیج، از جمله بسیج محلات و دانش آموری در جامعه را از جمله انتظارات از این مجموعه ها دانست و ادامه داد: چراکه این مجموعه ها با توجه به اینکه تامین کننده نیروهای اصلی بسیج هستند بایستی به وظیفه ذاتی خود یعنی حفظ و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی توجه ویژه ای داشته باشد.

وی تاکید کرد: بطور مثال ایجاد محله پاک و اسلامی از رویکردهای اصلی بسیج محلات است و این قشر بایستی بتواند رسالت هایی همچون پیشرو در خدمت رسانی و علم را بنحو احسن انجام دهد.

خرّم به الزامات بسیج در تداوم انقلاب اسلامی ایران نیز اشاره کرد و افزود: الزام اخلاقی، الزام رفتاری و الزام عملی سه مولفه اصلی در این زمینه هستند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بنابراین هفته بسیج به عنوان فرصتی مناسبی برای بیان نقش این نهاد و استفاده از ظرفیت ها است.

ارسال نظرات