خبرهای داغ:

ضرب و شتم دستفروش ارومیه ای به دست مأمور سدمعبر شهرداری

دستفروش ارومیه ای به علت آنچه که تخلف از نظر مجموعه شهرداری ارومیه محسوب می شود مورد ضرب و شتم و توهین و تحقیر مأموران سدمعبر قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۵۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اخیراً ویدئویی از ضرب و شتم دستفروش ارومیه ای به دست یک مأمور سدمعبر شهرداری در حال چرخش در شبکه های اجتماعی است.

آنچه که از این ویدئو می توان دریافت، این است که فردی که پس از تاراج اموال و ابزار کسب و کارش و بر اثر ضرب و شتم بر زمین افتاده، دوباره توسط مأمور سدمعبر به باد کتک گرفته می شود که در این حین یک نفر از پرسنل نیروی انتظامی با درجه ستواندومی برای وارد نشدن آسیب به دستفروش مذکور مانع از اقدام مأمور شهرداری می شود.

اخیراً رفتارهای اینچنینی از طرف مأموران شهرداری ارومیه زیاد شده و روبه فزونی است و چه این مأموران و چه مأمورانی که در جامعه با عنوان پلیس ساختمان شناخته می شوند اقدامات خلاف قانون و غیرعرفی زیادی انجام داده و کسی نیز به واسطه قلدرمآب بودن این افراد کاری به کار آنها ندارد و گو اینکه مجموعه شهرداری و شخص شهردار ارومیه نیز با سکوت خویش اعلام رضایت خود را به طور آشکار اعلام می کنند.

حال باید دید در مقابل قلدربازی های مأموران شهرداری چه کسی پاسخگوست و چه زمانی آنها تمکین به قانون کرده و طبق قانون و رعایت اصول حقوق شهروندی که بسیار تأکید نظام مقدس جمهوری اسلامی است عمل خواهند کرد؟

اکنون دیگر وقت آن رسیده که شهردار ارومیه به دور از رقابت ها و جریانات سیاسی که بسیار درگیر آن شده و از مدیریت شهری فاصله گرفته یا با خاطیان و متخلفان در مجموعه شهرداری ارومیه که در سازمانها و قسمت های مختلف این مجموعه ابراز وجود کرده و در خفا و یا آشکارا تخلف می کنند مقابله و مبارزه کند و یا به فکر دیگری باشد!

ارسال نظرات