خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه؛

پایگاه استعدادیابی تیراندازی در ارومیه راه اندازی خواهد شد/ پرداخت 85 میلیاردریال تسهیلات اشتغال زایی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: در ۸ ماهه نخست امسال، ۵۷۰ نفر را بصورت مستقیم و یکهزار و 700 نفر بصورت غیرمستقیم مورد حمایت قرار گرفته و با پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات، اشتغال ایجاد کرده ایم.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۴۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ علی حجازی فر در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته بسیج سال 95 و در جمع خبرنگاران اظهار کرد : از توطئه های دشمنان کاسته نمیشود لذا مردم باید با تلاش انسجام و آمادگی خودرا حفظ کنند و باید با در صحنه بودن مردم و فعال کردن بسیج، دشمن را مایوس کنیم.

وی افزود: در ۸ ماهه نخست امسال، ۵۷۰ نفر را بصورت مستقیم و یکهزار و 700 نفر بصورت غیرمستقیم مورد حمایت قرار گرفته و با پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات، اشتغال ایجاد کرده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: یکی از برنامه های مهم ما در بسیج، ایجاد اشتغال و آموزش برای خانواده هاست و از این رو۴۳۰ نفر را در ۸ ماه برای مشاغل خانگی آموزش داده ایم.

حجازی فر ادامه داد: اردوهای جهادی با هدف رفع محرومیت ها برگزار میکنیم که یکهزار و 470 نفر را به اردوی یکروزه، یکصد نفر را برای اردوهای سه روزه و بیش از دوهزار نفر را به اردوهای ۷ و ۱۰ روزه برده ایم.

وی تصریح کرد: ۲۷ باب مسجد در طرح کمک برای احداث و مرمت قرار گرفته اند و سه میلیون و 600 هزارتومان اقلام برای خانواده های محروم توزیع شده است.

حجازی فر یادآور شد: به منظور گسترش پایگاه های بسیج، ۶۲ پایگاه جدید و ۱۱ حوزه شهری و روستایی راه اندازی خواهند شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۴۴ عنوان برنامه فرهنگی در بسیج‌ اجرا شده است، تصریح کرد: چهار سالن ورزشی جدید تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و بزودی با همکاری شهرداری ارومیه مسابقات ورزشی تیراندازی و پینت بال برگزار خواهیم کرد و سعی داریم با همکاری شهرداری پیاده روی محلات را از هفته بسیج شروع کنیم.

حجازی فر اظهار کرد: همچنین در این هفته در حوزه های شهرک ایثار و گلمان، سالن تیراندازی بسیج جوانان افتتاح خواهد شد.

وی تأکید کرد: هم اکنون پایگاه استعدادیابی والیبال توسط مقاومت بسیج فعال است که پنج نفر از این تیم به تیم های ملی دعوت شدند که در این میان شریفی بعنوان کاپیتان تیم نوجوانان نیز انتخاب شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: با توجه به وجود استعداد در شهر، پایگاه استعدادیابی تیراندازی را نیز همانند پایگاه والیبال فعال خواهیم کرد.

ارسال نظرات