فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و فرمانده سپاه شهرستان مهاباد گفت: 119 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۳۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار دلاور رنجبرزاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در آستانه سی و هفتمین سالگرد تشکیل بسیج این شجره طیبه ، برنامه های مفید بسیاری برای هفته بسیج برنامه ریزی شده که بیش از 300 برنامه را شامل می شود.

وی افزود: نمایشگاه آثار و تبعات فرقه گرائی و تندروی در جهان اسلام، نمایشگاه تراژدی داعش، بهره برداری از باشگاه ورزشی فجر، افتتاح پایگاه بسیج شهید احمدی روشن، افتتاح کانون فرهنگی مکریان و برگزاری چهار یادواره شهدا از جمله مهمترین این برنامه هاست.

سردار رنجبرزاده اظهار کرد: همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت و هیات امنای مساجد با فرماندهان بسیج، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح خانه عالم، نشست حلقه های صالحین، بهره برداری از پل های ارتباطی روستایی و افتتاح خانه های مددجویی از دیگر برنامه های مهم پیش بینی شده برای هفته بسیج است.

وی افزود: بسیج با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاسیس و تا کنون در مقاطع مختلف از انقلاب و آرمان های شهدا و امام راحل حراست کرده و همواره مطیع امر رهبری و ولایت بوده است و تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع و فرمایشات رهبری را با تمام توان اطاعت خواهد کرد.

بیش از 46 هزار نفر در شهرستان مهاباد عضو بسیج هستند.

ارسال نظرات