خبرهای داغ:
به مناسبت آغاز هفته بسیج مستضعفین، روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج چادگان بیانیه ای منتشر کرد. متن بیانیه به این شرح است:
کد خبر: ۸۷۸۰۰۱۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علی‌الحسین و علی‌علی‌بن‌الحسین و علی اولادالحسین وعلی اصحاب‌الحسین

با فرا رسیدن اربعین حسینی، ایامی که سراسر حزن و اندوه برای دلباختگان حضرت اباعبدالله الحسین است، شیفتگان مکتب تشیع علوی، به میعادگاه کربلا رهسپار شده اند تا راه امام حسین (ع) را در دل خود زنده نگه دارند و پیام قیام امام را به گوش جهانیان برسانند. قیام امام حسین علیه السلام راه سرخ شهادت و جاودانگی ایثار و شجاعت و راه رسیدن به سعادت را آشکار می‌سازد و به مظلومان و مستضعفان عالم می‌آموزد که در مصاف با ستمگران ایستادگی و مقاومت کنند و از کشته شدن نهراسند.

تقارن اربعین حسینی با تلألو هفته بسیج، فرصتی است که فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و از خود گذشتگی در راه خدا زنده نگه داشته شود. چرا که در حقیقت بسیج میراث شهدا و شهدا رهروان واقعی ولایت و ولایت امتداد خط سرخ شهادت و نهضت خونین عاشوراست.

بسیجیان رهروان و رهپویان واقعی شهید و شهادتند که با لبیک‌ به ندای حسین زمان، مردانه به سوی جبهه‌ها شتافتند و عارفانه جان خویش را نثار کردند تا امروز کشور اسلامی ایران در امنیت کامل بدرخشد و هیچ بیگانه‌ای جرأت آن را نداشته باشد که نگاه خصمانه‌ای به این سرزمین افکند، چون می‌داند که شیردلان بسیجی، درس «هیهات منّا الذله» امام حسین (ع) را به خوبی آموخته‌اند.

بسیج، یکی از ماندگارترین یادگارهای معمار کبیر انقلاب است که در پنجم آذر سال 58 فرمان تشکیل آن را صادر نمود و تفکر بسیجی را نوای دلنشینی دانست که اگر در کشوری طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‌ماند و امروزه تمامی دیده‌های بیدار می‌دانند که این شجره طیبه و درخت تناور همیشه در خط مقدم رویارویی با دشمن قرار دارد.

امام خمینی (ره) در دوم آذرماه 1367 در پیامی به بسیجیان فرمودند: « تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد . . . من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام.»

اکنون قلب‌های نورانی و دلباخته میلیونها بسیجی عاشق، لبریز از عشق و ارادت به مقتدای خویش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و در این راه همیشه مستحکم و پایدارند و همواره گوش به فرمان ولایت آماده جانثاری در راه سربلندی و عزت اسلام و سرافرازی ملت مسلمان ایران می‌باشند، دشمنان کوردل باید بدانند ملتی که چنین، نیرویی دارد هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد و بسیجی همیشه در تقابل با هر فتنه‌ای و توطئه‌ای آماده مقابله است.

امروز بسیج و هسته مقاومت اسلامی، در سراسر جهان به عنوان نسخه نجات بخش مستضعفان، بهترین معبر برای عبور از فتنه ها، چالش‌ها و بحران‌های ساخته نظام سلطه و صهیونیسم است. تفکر و فرهنگ بسیج با عبور از مرزهای جغرافیایی و تشکیل هسته های مقاومت در منطقه، راهبرد آمریکا و متحدانش را در تسلط بر ملت های مسلمان، به چالش کشیده و به سایر ملت‌ها آموخته است که می توان با تکیه بر اراده و قدرت ایمان در برابر طاغوت های زمان ایستاد.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج چادگان، در آستانه سی و هفتمین سال تشکیل این نهاد ارزشمند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج، بر ضرورت توجه بیش از پیش به ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و فراهم‌سازی زمینه های مناسب، به منظور نقش‌آفرینی‌ بیشتر و مؤثرتر این نهاد مردمی در عرصه های گوناگون دفاع از آرمان های انقلاب تاکید می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها