خبرهای داغ:
آیت الله اشرفی در دیدار مسئولین بسیج و سپاه شاهرود گفت: بسیج یک منطق و یک فکر است که باید برای داشتن کشوری شکوفا از نظر علمی و دارای امنیت بالا این نقش در جامعه برای عموم مردم به یک فرهنگ تبدیل شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۹۹۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،آیت الله مرتضی اشرفی در دیدار فرماندهان سپاه و بسیج شهرستان شاهرود به مناسبت هفته بسیج که در مسجد امام جواد(ع) برگزار شد در سخنانی با تبریک هفته بسیج و نقش مهم این نهاد انقلابی و ارزشی در نظام اسلامی و دستاوردهای متعدد آن اظهار کرد: بسیج یکی از مهم ترین نهادهایی است که از بدو انقلاب در تمامی عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش داشته، چرا که اساسی ترین کار اجرایی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیج انجام می دهد.

وی افزود: تشکیل بسیج  به فرمان امام(ره) در سال ۵۷ اوج ذکاوت و تیزبینی ایشان بود چرا که این نهاد مردمی با ورود در دوران سازندگی، دوران جنگ و پس از شرایط جنگ و اکنون در زمان تحریم همواره در برابر همه نابرابری هایی که دشمن بر ما روا داشت ایستادگی کرده است.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه تصریح کرد: تشکیل بسیج از الطاف و موهبت های الهی نظام است و پیشرفت های بسیاری امروز از بسیجیان نخبه در جامعه شاهدیم که مرهون این جوانان مومن و انقلابی با تفکر بسیجی است که در مدار اسلام و ولایت فقیه حرکت می کنند و با حضور خود در عرصه های مختلف کشاورزی و صنعت در تحقق شعار سال نقش مهمی ایفا می کند.

اشرفی ادامه داد: بسیج یک فرهنگ است و باید در جامعه تبیین و معرفی شود. قدرت بسیج را امروز استکبار شناخته و می کوشد تا با بد جلوه دادن نقش بسیج اذهان جوانان را نسبت به آن کمرنگ جلوه دهد اما باید در مقابل استکبار و صدماتی که از این طریق بر پیکر اسلام و نظام می خواهد وارد کند هوشیار بود و مقابله کرد.

وی با تاکید بر جنگ نرم استکبار بر علیه ملت ایران گفت: باید جنگ نرم را قبول کرد و همه جانبه با حمایت بسیج در برابر استکبار و جنگ نرم آن ایستاد.

اشرفی با اشاره به ویژگی ایثار و از خودگذشتگی در بسیج عنوان کرد: ویژگی ایثار و از خود گذشتگی بسیج برگرفته از قیام عاشورا است و هفته بسیج فرصت خوبی در راستای شناساندن نقش و اهمیت جایگاه بسیج در کشور محسوب می شود.

وی تاکید کرد: بسیج یک منطق و یک فکر است که باید برای داشتن کشوری شکوفا از نظر علمی و دارای امنیت بالا این نقش در جامعه برای عموم مردم به یک فرهنگ تبدیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها