مسئول بررسی و تحلیل سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان:

راهپیمایی اربعین اعلام صریح وفاداری به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) است

راهپیمایی اربعین اعلام صریح وفاداری و علاقه شدید محبان و ارادتمندان به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) است که به تبع آن تجدید عهد با امام زمان عج نیز می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۹۹۵۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بررسی و تحلیل سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به راهپیمایی اربعین گفت: این اجتماع بزرگ مانور و رژه عظیمی در راستای تبری جستن از اقدامات ضد بشری تکفیری‌ها و دشمنان اهل بیت (ع) به شمار می‌رود و می توان ان را تجلی باشکوه تبری در شیعه دانست.

افشاری افزود: این حرکت حماسی اعلام صریح وفاداری و علاقه شدید محبان و ارادتمندان به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) است که به تبع آن تجدید عهد با امام زمان عج نیز می باشد که ان شالله موجبات زمینه سازی ظهور آن حضرت را نیز فراهم آورد.

وی اظهار داشت: کشور عراق توسط عوامل بیگانه از جمله تکفیریه مورد تجاوز قرار گرفته است و هم اکنون نیز دولت عراق مشغول مبارزه با این عوامل بیگانه می باشد.

افشاری تصریح کرد: بنابراین سختگیری های قانونی برای خروج از مرز و کنترل ها و بازرسی ها در شرایط فعلی برای حفظ امنیت زائران امام حسین علیه السلام لازم است.

مسئول بررسی و تحلیل سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان خاطرنشان ساخت: با عنایت به جمعیت میلیونی زائران اربعین سیدالشهدا (ع) جهت جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان از این برنامه معنوی و در جهت همکاری با ماموران امنیتی جهت تشخیص محبان واقعی از عوامل تکفیری، بهتر است که با مدارک قانونی به این کشور سفر شود همچنین نظر مراجع تقلید نیز احترام گذاشتن به قوانین کشورهای دیگر می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار