امام جمعه موقت زنجان:

ضرورت تقویت روحیه انقلابی‎گری در جامعه

امام جمعه موقت زنجان بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی‌گری در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۷۹۹۴۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه موقت زنجان در خطبه‏‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان گفت: شنبه 29 آبان آغاز هفته بسیج است که از دیدگاه امام خمینی (ره)،"بسیج مدرسه عشق است".

حجتالاسلام سید رضا موسوی با اشاره به اینکه در دیدگاهی دیگر امام راحل در خصوص بسیج می فرمایند: "من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را میبوسم و اگر مسؤولان از شما غافل شوند، در آتش جهنم میسوزند".

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) اعتقاد داشتند که "غفلت از ایجاد ارتش 20 میلیونی سقوط در دام ابرقدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت".

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه بسیجی یعنی شهید باکریها، چمرانها، حسین فهمیدهها، باقریها و شهدای مدافع حرم، گفت: بسیجی یعنی سردار سلیمانیها و اوصانلوها در دوران حاضر.

موسوی 20 صفر به‌عنوان اربعین حسینی را یادآور شد و گفت: این روز، روز زیارتی مخصوص سیدالشهدا است.

وی با اشاره به هفته بیماران کلیوی از 23 تا 30 آبان، گفت: امیدوارم مردم از این انجمنها به صورت مادی و معنوی حمایت کنند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: مقام معظم رهبری موضع خود را در این زمینه مشخص کردند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ "با این انتخابات برخیها شادی کرده و برخی عزا گرفتند، اما به حال ما فرقی ندارد و شاد و عزادار نیستیم چرا که هر حزبی که روی کار آید، جز شر ما چیزی ندیدهایم و هیچ گونه قضاوتی در این زمینه نداریم".

وی با بیان اینکه ملت ایران باید آگاه و هوشیار بوده و برای هر رقم حادثه محتمل آمادگی داشته باشند، افزود: نظام اسلامی پایدار و محکم است چرا که منتسب به اسلام و حکومت علوی است و از هیچ چیز نگرانی نداریم.

موسوی با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حسینی گفت: در حال حاضر شیعیان که در پیادهروی اربعین حسینی با شور و شوق حضور دارند و اوج عظمت اسلام را به جهانیان نشان میدهند.

وی گفت: جریان اربعین موجب شده تا مردم کشورهای مختلف در این راهپیمایی حضور یافته و این مسأله موجب حیرت جهانیان و وحشت دشمنان شده است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به کشتار شیعیان در نیجریه، بیان داشت: در اثر حمله وحشیانه ارتش این کشور، 100 نفر شهید و 30 نفر زخمی شدند.

وی ادامه داد: این جنایتها از سوی ارتش مزدور نیجریه با حمایت های مالی عربستان سعودی انجام میشود.

امام جمعه موقت زنجان خاطرنشان کرد:به قدری صهیونیست به این کشور نفوذ کردهاند که سلاح‏‌های آنان را تامین میکنند.

موسوی اطاعت بیچون و چرا از مقام معظم رهبری و پایبندی به انقلاب اسلامی را وظیفه کلی ملت اسلامی عنوان کرد و گفت: همت مردم موجب عظمت نظام اسلامی شده است.

خطیب جمعه زنجان انقلابی‏‌گری را شجاعت، اهل عمل و اقدام بودن معرفی کرد و گفت: فرد انقلابی خداترس ودشمن نترس بوده و به آینده روشن با امید خداوند متعال حرکت میکند.

وی بر ضرورت تقویت روحیه انقلابیگری تاکید کرد و گفت: با این روحیه میتوان به مشکلات فائق آمده و اختلاسها و حقوقهای نجومی را ریشه کن کرد.

ارسال نظرات