پیاده روی جاماندگان کربلا از باقرشهر به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

خبرگزاری بسیج: همزمان با اربعین حسینی مراسم پیاده روی از مسجد موسی بن جعفر (ع) در باقرشهر به سمت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۸۷۷۹۹۳۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ قاسم زواری در این خصوص گفت : صبح روز یکشنبه همزمان با اربعین حسینی مراسم پیاده روی از مسجد موسی بن جعفر (ع) در باقرشهر به سمت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد .

مسئول ستاد پیاده روی اربعین باقرشهر در ادامه افزود : مردم غیور و دین دار باقرشهر هر ساله با عشقی که به امام حسین (ع) دارند در این مراسم معنوی شرکت کرده و پای پیاده به سمت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) رفته که ثواب زیارت ایشان را برابر ثواب زیارت اباعبدالله الحسین (ع) دانسته اند .

وی با اشاره به اینکه این مراسم معنوی از ساعت ۹ صبح آغاز می شود ، یادآور شد : مراسم پیاده روی اربعین از ساعت ۹ صبح مقابل مسجد موسی بن جعفر (ع) در بلوار شهید رجایی با سخنرانی و مداحی آغاز شده و عاشقان حسینی به سمت ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حرکت می کنند .

زواری در پایان با اشاره به اینکه ایستگاه های صلواتی توط شهردرای باقرشهر و سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در مسیر دائر است ، تصریح کرد : پیش بینی می شود همانند سال های گذشته ده ها هزار نفر از جاماندگان کاروان کربلا در این مراسم معنوی حضور پیدا کنند .

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار