خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۷۹۹۳۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷

                            بسم تعالی

26 آبان ماه 1359 سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد قهرمان یکی از صحنه های ماندگاری است که ابعاد و زوایای مقاومت وپایداری بزرگ ملت ایران و رزمندگان سلحشور درآن درخشیده و رهگشای جامعه اسلامی ومدافعان انقلاب و میهن عزیز در عرصه نبردهای احتمالی با دشمنان و بیگانگان خواهدبود.

ولایت پذیری و ولایت مداری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در دوران دفاع مقدس و تبعیت همه جانبه معظم له ازولی فقیه زمان در اجرای فرمان تاریخی و راهبردی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه"سوسنگرد باید آزاد شود"را از درسهای مهم و هدایت بخش برای جبهه انقلاباسلامی معرفی میکند .

نقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و شهید دکترمصطفی چمران و سر لشگر شهید ایرج رستمی در حماسه آزاد سازی سوسنگرد بیش از هرمقوله ای لزوم فراهم سازی فرصت های مناسب و فوری برای پرداختن به لایه های پنهان ومهجور دفاع مقدس را مورد تاکید قرار میدهد ،در شرایطی که بنی صدر خوائن سیاست های بازدارنده ای را در جبهه های جنگ با شعار "زمین میدهیم زمان می گیریم" ،در پیش گرفته بود و شهر اهواز مرکز استان خوزستان با این سیاست خوائنانه در حال سقوط بود.

حضرت امام خمینی(ره) نجات کشور را در گرو حضور مقام معظم رهبری در جبهه های جنگ دید . لذا حکم نمایندگی خود را در ارتش برای معظم له صادر فرموده و پس از تشکیل شورای عالی دفاع هیچ کس جز رهبر فرزانه انقلاب را زیبنده نمایندگی خود در این شورا ندیدند.

هوشیاری ، درایت و سخت کوشی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان نماینده حضرت امام (ره) در شورای عالی دفاع بود که راه را برخیانت های بنی صدر بسته و با پیگیری و به ثمر رسیدن عملیات شکست محاصره سوسنگردروند پیشروی دشمن بعثی را کُند و در ادامه پیروزی های بزرگ رزمندگان اسلام محقق گردید .

حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان گرمه سالروز پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام در آزاد سازی سوسنگرد قهرمان و اخراج اشغالگران جنایتکار بعثی از این شهر مقاوم که با الطاف الهی ، هوشمندی و ولایت مداری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در هماهنگی با امام راحل عظیم الشان رقم خورد را به ملت بزرگ و با بصیرت تبریک عرض نموده و به مقام شامخ شهیدان گرانقدر و حماسه سازان این حماسه عظیم درود می فرستد.

حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع)

ارسال نظرات
پر بیننده ها