برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امناء، فرماندهان حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج در طارم

دهمین همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امناء، فرماندهان حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان طارم و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در محل مجتمع فرهنگی، هنری شهید بهشتی شهر آببر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۸۴۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم در همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امناء، فرماندهان حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج در طارم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مبارک بسیج خدمت ملت شریف ایران اسلامی، گفت: هفته بسیج شروع ایجاد یک حکومت بزرگ اسلامی است بنابراین بسج نجات دهنده کشور در تمام بحرانها بوده همانگونه که در طول هشت سال دفاع مقدس خوب درخشید.

سرهنگ اقبال جهانبخشی افزود: بنا بفرموده امام راحل انقلاب ما باید صادر شود چون انقلاب ما انفجار نور بود بنابراین ما این نور را در جهان اسلام می بینیم و اگر بخواهیم این بیداری اسلامی روز به روز بیشتر شود باید وحدت و انسجام بین مسلمانان مضاعف گردد.

وی از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته مبارک بسیج در شهرستان طارم خبر داد و تصریح کرد: مشارکت در برگزاری راهپیمایی و دسته عزاداری روز اربعین حسینی ، برگزاری نشست هیئت منتظران مهدی(عج) ، مراسم نهضت روشنگری، مراسم دیدار کارکنان با امام جمعه شهرستان، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا، مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان (مدافعان حرم) شرکت کارکنان و بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، افتتاح سالن بخش اداری سوله های صالحین و افتتاح ساختمان پایگاه بسیج روستای کلوئیم از اهم برنامه های قابل اجرا در طول هفته مبارک بسیج می باشد.

در ادامه امام جمعه شهرستان طارم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مبارک بسیج یاد و خاطره بسیجیان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: امنیت موجود در کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه افریدند.

حجت الإسلام محمد صادقی پور با اشاره به نقش و اهمیت مساجد در جامعه امروز افزود: بد سلیقه گی و برخورد بعضی از هیئت ها موجب گریز بیشتر جوانان از مساجد می شود بنابراین باید مساجد ساده باشد و شئونات مساجد رعایت شود.

وی مساجد را محل تجلی وحدت اسلامی و یک سازمان بسیار قوی برای نابودی دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: مساجد برکات زیادی در دنیا و آخرت و عمر انسانها دارند.

صادقی پور برگزاری حلقات صالحین در مساجد را کاری بسیار شایسته ارزیابی و تصریح کرد: اصل اینست که حلقه های صالحین اهل مسجد بوده و در این مکان مقدس تربیت یابند .

امام جمعه شهرستان طارم به نبود خانه عالم در بیشتر روستاهای شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: باید خانه عالم باشد نبود محراب زیاد مهم نیست اگر همکاری و تعاملات تنگاتنگ در اجرای برنامه های عمومی بسیج صورت پذیرد و برنامه های عمومی بسیج در مساجد انجام شود این کار سبب گسترش و رونق مساجد شهرستان خواهد شد.

در پایان این مراسم معنوی از تعدادی خادمین و هیأت امناء موفق مساجد شهرستان طارم تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار