خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین در دیدار با امام جمعه:
فرمانده سپاه ناحیه قاین با بیان این که بسیج در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی موفق بوده است گفت: بسیج یک نیروی بی انتها است که پایان ناپذیر است.
کد خبر: ۸۷۷۹۷۶۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سرهنگ برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاین در دیدار جمعی از فرماندهان و بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان با امام جمعه قاین با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) درباره بسیج گفت: عمق سخنان امام خمینی که در مورد بسیج گفته اند امروز معنا پیدا می کند و خوب می دانیم که ایشان در مورد هیچ نهاد و سازمانی این چنین سخن نگفته اند و خلاصه سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره بسیج را در این دوران مشاهده می کنیم.

وی افزود: در این زمان برای همه ما ملموس است که بسیج ، یگانه دوران که به دست ابر مرد تاریخ که خودش یگانه دوران بوده است در 5 آذر ماه 1358بنیان نهاده شد؛ دارای چه عظمتی است و امروز این عظمت بسیج را می بینیم و درک می کنیم و پی به جایگاه بسیج می بریم .

برات زاده با بیان این که بسیج در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و  فرهنگی موفق بوده است گفت: بسیج یک نیروی تمام کننده است و اگر ماموریتی به بسیج محول شده است و تقاضایی از بسیج بوده است کار را به سرانجام رسانده است و نیمه رها نکرده است.

وی گفت: بسیج یک نیروی بی انتهاست که پایان ناپذیر است و امروز در عرصه های مختلف این را می بینیم.

فرمانده سپاه ناحیه قاین با اشاره به سخنان رهبری گفت: مقام معظم رهبری چند روز پیش در سخنان خود بیان داشتند که نسبت به آینده خوشبین هستند و این به پشتوانه نیروهای مخلص و در خط انقلاب و نظام است.

برات زاده ضمن تاکید برآمادگی وحضور همیشه در صحنه نیروهای بسیجی گفت: بسیج در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارد ودرحال حاضر حضور نیروهای بسیجی در جنوب غرب وشمال شرق کشور نشان از حضور وآمادگی نیروها در عرصه های دفاعی است.

فرمانده سپاه ناحیه قاین از آمادگی گردان های امام حسین(ع) و بیت المقدس شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای بسیجی شهرستان قاین هم پای نیروهای سراسر کشور آماده خدمات رسانی در همه عرصه ها هستند و آموزش های امدادی و دفاعی لازم را نیز فرا گرفته اند.

وی بااشاره به موفقیت های علمی دانش آموزان بسیجی شهرستان نیز گفت: 50درصد دانش آموزان حائز رتبه های برتر کنکور سراسری در شهرستان عضو بسیج دانش آموزی و جزء لیگ های علمی و آیه های تمدن بسیج بوده اند.

برات زاده گفت: در عرصه اقتصادی نیز سال گذشته یک میلیارد و 120میلیون تومان به بسیجیان و غیر بسیجیان وام های اشتغال زایی پرداخت شده است وامسال نیز قریب به 1/5میلیارد تومان تا پایان سال پرداخت خواهد شد .

وی افزود: اعتقاد ما براین است که تکیه بر درون داشته باشیم و روی پای خود بایستیم و با ارائه خدماتی به بسیجیان وغیر بسیجیان در جهت ایجاد اشتغال وکمک به اشتغال زایی گام های اساسی برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه قاین در بخش پایانی خود با اشاره به حضور حداکثری مردم شهرستان قاین در انتخابات وعرصه های سیاسی نیز اظهارداشت: افتخار می کنیم که مردم شهرستان قاین در کلیه انتخابات حضور حداکثری دارند و حدود 80 تا 85  درصد مردم دراین عرصه ها نیز حضور فعال دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها