سردار مطهری در نشست خبری هفته بسیج مطرح کرد:

شعارهفته بسیج"خدمتگذارانقلابی"است/اجتماع دهها هزارنفری بسیجیان درجمعه 5آذر/پیاده روی بزرگ"جاماندگان ازاربعین"درسراسراستان /دیدار121نفرازبرگزیدگان جشنواره مالک اشتربارهبر انقلاب

جانشین سپاه ثارالله استان، ظهر امروز(29 آبان)در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج مستضعفین گفت: امروز می بینید این نیروی مردمی، امانت ولایت را به خوبی حفظ کرد و بیداری آنان، عرصه را هر روز بر دشمنان انقلاب اسلامی تنگ تر می کند.
کد خبر: ۸۷۷۹۷۴۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛سردار محمدمطهری، جانشین سپاه ثارالله استان، ظهر امروز(29 آبان)در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج مستضعفین، با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: امروز می بینید این نیروی مردمی، امانت ولایت را به خوبی حفظ کرد و بیداری آنان، عرصه را هر روز بر دشمنان انقلاب اسلامی تنگ تر می کند.

 
 
وی با بیان اینکه امروز دهها هزار نفر گرداگرد حرم سیدالشهداء علیه السلام جمع شدند در حالیکه تا چند سال پیش حتی گریه کردن بر آن حضرت، جرم بود و با چوب و چماق به جان عزاداران می افتادند؛ تصریح کرد: امروز مسلمانان در کربلا، فریاد لبیک یاحسین و هیهات من الذله سر می دهند و درسی الهام بخش در میان ملت های آزاده خوانده شده و نیروی مردمی بسیج در دیگر کشورها تشکیل و در برابر تروریست ها ایستاده اند.
 
 
 
سردار مطهری با بیان اینکه در هفته بسیج مستضعفین، صدها برنامه پیش بینی شده و این برنامه ها از روز اربعین با عنوان ''تا انقلاب مهدی نهصت ادامه دارد'' آغاز می شود؛ افزود: شعار هفته بسیج،  "خدمتگزارانقلابی "نامگذاری شده و در اولین روز، راهپیمایی بزرگ جاماندگان از کربلا با حضور بسیجیان در چند مسیر به صورت پایگاهی برگزار می شود.
 
 
وی یکی از مسیرها را مسجد امام رضاعلیه السلام خیابان شهید دستغیب به سمت امامزاده محمد و از ساعت 14 اعلام کرد و ادامه داد: برنامه ها  از 30 آبان تا 6 آذر پیش بینی شده و تجمع 15هزار نفری بسیجیان درجمعه  5 آذر همراه با حضور در نمازجمعه از جمله این برنامه ها است.
 
 
سردار مطهری '' دیدار یار'' دیدار 121 نفر از بسیجیان استان و برگزیدگان جشنواره مالک اشتر با مقام معظم رهبری، یادواره شهدا( آبروی محله) دیدار از خانواده شهدا، غبارروبی قبور شهدا  را از دیگر برنامه های هفته بسیج مستصعفین برشمرد و افزود: قریب 20 قشر در بسیج داریم که هر یک برنامه های خاص خود را برگزار می کنند.
 

 
این مسول در پایان با اشاره به عضویت یک میلیون و 200 هزار نفر در بسیج استان، اظهار داشت: بیش از سه هزار نفر برای اعزام به سوریه به ما مراجعه کردند که نشان از اشتیاق جوانان امروز دارد که کمتر از اشتیاق جوانان دوران دفاع مقدس نیست.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:شبستان
ارسال نظرات