مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شهید خزایی چشم بر تمام دلبستگی‌های دنیوی بست و با اصرار تمام پس از اتمام دوره ماموریت، رسالت مقدس اطلاع رسانی را تداوم بخشید تا در نهایت در جوار بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س) به همکاران و همرزمان شهیدش ملحق شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۷۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش بسیج رسانه زنجان، مرتضی صفری صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم رسانه ملی، شهید محسن خزایی اظهار کرد: رمز ماندگاری حرکت اباعبدالله الحسین(ع) مرهون مجاهدت قهرمانانه شیرزن دشت نینوا حضرت زینب کبری (س) است.

وی تصریح کرد: در تداوم نهضت سرخ عاشورا و در حالی که حکومت سفاک وقت در تلاش برای مسکوت ماندن حماسه عظیم عاشورا بود، خطبه‌های کوبنده و افشاگری تکان دهنده حضرت زینب کبری(س) پرده از چهره تزویر و ریاکاری برداشت و پیام نهضت کربلا را عالم‌گیر و جهانی کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان دفاع از حرم این بانوی بزرگ را دفاع از موجودیت اسلام ناب محمدی (ص) دانست و افزود: همانطور که خطر تحریف و به بیراهه کشاندن دین در سال 61 هجری و چند سال پس از رحلت پیامبر اسلام با اهدای خون حضرت اباعبدالله(ع) برطرف شد امروز هم خط تمایز اسلام سکولار با اسلام کفرستیز و ضد استعماری در جبهه‌هایی است که مدافعان گمنام و بی‌ادعای حرم در کشورهای عراق و سوریه در حال مجاهدت هستند.

صفری ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدای مدافع حرم و شهید راه اطلاع‌رسانی در سوریه گفت: در گزارش‌های ارسالی شهید محسن خزایی از مناطق جنگی سوریه، اخلاص و ایمان این مجاهد الی الله کاملا مشهود بود و عشق و علاقه وی به حریم اهل بیت عصمت و طهارت در کلام نافذ و بی ریای او قلب های عاشقان را جذب می‌کرد.

وی با اشاره به اتمام ماموریت شهید خزایی قبل از شهادت او گفت: این مرد بزرگ چشم بر تمام دلبستگی‌های دنیوی بست و با اصرار تمام پس از اتمام دوره ماموریت، رسالت مقدس اطلاع رسانی را تداوم بخشید تا در نهایت در جوار بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س) به همکاران و همرزمان شهیدش ملحق شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان اعلام آمادگی تعداد زیادی از همکاران رسانه ملی را در جهت ادامه راه این شهید بزرگوار نمونه بارزی از روحیه مجاهدت و ایثارگری کارکنان مومن و متعهد سازمان صدا و سیما دانست و افزود: همانطور که ریاست رسانه ملی در مراسم بزرگداشت شهید خزایی عنوان کرد همه کارکنان سازمان باید روحیه ایثارگری و ایمان این شهید را الگوی کار و تلاششان به عنوان یک کارمند طراز رسانه ملی قرار دهند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات