گفت‌وگوی «بسیج» با شمخانی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج؛

بسیج توانسته با ایجاد قشرهای تخصصی، پازل کاملی از خدمت را ایجاد کند

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بسیج امروزه توانسته هر سدی را بشکند و هر ناممکنی را ممکن کند؛ در واقع بسیج نماد جمله ما می توانیم است.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۷۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: علاقه بنده بیشتر به بخشی بود که بسیج به توانمند سازی مردم در حوزه اقتصاد و معیشت مردم  اقدام کرده است.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه بسیج با سازماندهی مردم در 8 سال دفاع مقدس توانست دشمن را از خاک این کشور بیرون کند، افزود: بسیج با استفاده از تجربیاتی که در 8 سال دفاع مقدس به دست آورده و پیاده کردن این تجربیات در حوزه اقتصاد توانسته مردم را سازماندهی و پتانسیل بر زمین مانده مردم را آزاد کند.
 
شمخانی همچنین درباره اقشار تخصصی بسیج یادآور شد: اقشار بسیج  با هماهنگی در کنار هم توانمندی بسیار بالایی ایجاد کرده اند و   بسیج توانسته است پازل کاملی از تلاش، تخصص و خدمت برای خود تعریف کند که این یک نکته جدید است که جای تشویق دارد.
 
وی تصریح کرد: روزی کسانی در تلاش بودند بسیج را تنها در ایست و بازرسی و نظامی گری تعریف کنند -که البته در زمان خودش تلاش لازمی بوده و هست - اما بسیج امروزه توانسته هر سدی را بشکند و هر ناممکنی را ممکن کند؛ در واقع بسیج نماد جمله ما می توانیم است.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی در پایان تاکید کرد: بسیج حقوق دانان، کشاورزی، پزشکی، عشایری، طلاب و روحانیون، دانشجویی، اساتید و اقتصادی وقتی در کنار هم قرار می گیرد موزه فکری مناسبی را شکل می‌دهد که دستگاه های اجرایی می توانند با کمک این مجموعه بسیجی یک سکوی پرتاب را در این مقطع برای کشور ایجاد کنند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار