خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

موکب‌های قمی در خدمت‌رسانی به زائران حسینی گل کاشتند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برپایی موکب‌های قمی در مسیر نجف به کربلا را جزو افتخارات مردم قم دانست و گفت: این موکب‌ها امسال در خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین گل کاشتند.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۵۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی در حاشیه بازدید از موکب حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود 1080 در مسیر نجف کربلا با اشاره به برپایی 28 موکب قمی هم در مسیر نجف به کربلا و شهر کربلا اظهار کرد: نام حضرت فاطمه معصومه(س) هم شفابخش است و هم یک پیام امنیتی را به زائران می‌دهد که با طیب خاطر در این موکب‌ها پذیرایی شده و اسکان پیدا کنند.

وی برپایی موکب‌های قمی در این مسیر را جزو افتخارات مردم قم دانست و گفت: موکب حضرت فاطمه معصومه بسیار منظم و منسجم است و خدمات خوبی را به زائران ارائه می‌دهد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تمام کسانی که در این 28 موکب به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، ابراز داشت: این موکب‌ها امسال با خدمات مناسبی که به زائران اباعبدالله الحسین دادند گل کاشتند.

وی با اشاره به اسکان زائران حسینی از کشورها و شهرهای مختلف در مصلای قم گفت: این عزیزان از حداقل امکانات برخوردار هستند و باید در این زمینه در داخل شهر قم فکر اساسی داشته باشیم.

امیرآبادی در ادامه با اشاره به جایگاه شهر قم هم از نظر مذهبی و هم از نظر موقعیت جغرافیایی اظهار کرد: قم علاوه بر اینکه یک مرکز مذهبی در نظام اسلامی و ایران عزیز ما است چهار راه مواصلاتی سایر استان‌ها نیز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بسیاری از کسانی که از طرف شمال و مشهد به سمت کربلا حرکت می‌کنند از قم عبور می‌کنند، تصریح کرد: ما باید شهر قم را برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین سامان دهیم.
ارسال نظرات