در نماز جمعه های شاهرود،بسطام و رودیان

سخنرانی نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود در میعاد گاه نماز جمعه

به مناسبت هفته بسیج نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود در میعاد گاه نماز جمعه های شاهرود،بسطام و رودیان به سخنرانی پرداختند.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۵۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاهای شاهرود در نماز جمعه های شهرای شاهرود و بسطام و رودیان به سخنرانی پرداختند.

محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستانهای شاهرود و میامی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در میعاد گاه نماز جمعه این هفته با هماهنگی صورت گرفته با ستاد ائمه جمعه استان و شهرستان، عرفان کوشکی نماینده دانشگاه آزاد در شاهرود و رضا عیوضی نماینده دانشگاه صنعتی در شهر بسطام و مجید بصیری نماینده دانشگاه علوم پزشکی در شهر رودیان  به ایراد سخنران در پیش از خطبه های نماز جمعه پرداختند.

وی با اشاره به محورهای سخنرانی این دانشجویان گفت: پیاده روي اربعين وچگونگي استقبال مردم از اين سفر و پي بردن به موضوع اربعين و جهاد امام حسين (ع) با طاغوت زمانه ي خود، تشكيل بسيج دانشجويي در دوم اذر ماه ١٣٦٧  به دستور امام خميني كه امام (ره) با تفكر هوشمندانه خود دفاع از سنگر دانش و فرهنك را بر عهده  اين اركان گذاشت از جمله محور سخنرانی ها بود.

جلیلی خاطر نشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبري  تشكل هاي دانشجويي همان چیزي هست كه بر روي طاق جنبش دانشجويي نوشته شده است ضد استكبار،كمك به اتحاد ملي ،كمك به پيشرفت كشور و كمك به پيشرفت علم، جدا شدن مسولين نظام از ميزهاي خود و ايستادكي در مقابل امريكا و اشاره به شكست خوردن برجام و تعطيل شدن دستاورد هاي هسته اي از دیگر محورهای سخنان دانشجویان در نمازجمعه بود.

سخنرانی نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود در میعاد گاه نماز جمعه 

وی با بیان اینکه این سلسه سخنرانی ها در طول سال ادامه خواهد داشت و دانشجویان انقلابی مواضع خود را در خصوص مسائل کشور و جهان با مردم در میان می گذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار