طی حکمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۴۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج پیش از ظهر امروز با حضور عموم مردم شهرستان،بسیجیان، مسئولین، روحانیون، خانواده معظم شهدا در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد.

سرهنگ یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج با اشاره به لزوم برنامه ریزی و مدیریت صحیح در امور، گفت: عشق و علاقه من به سپاه موجب شده ۳۵ سال در این جایگاه به انقلاب خدمت کنم.

وی افزود: فرمانده کنونی سپاه سنندج نیز از نیروهای خوب و خدوم نظام و انقلاب است.

سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم طی سخنانی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: این افتخار برای سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که در هر لباس و کسوتی که هستند سرباز ملت و منشا اثر خدمات ارزنده برای مردم کشورشان می باشند.

وی افزود: در بین خادمین نظام و اسلام سپاه و بسیج جزو اولین ها هستند که افتخارشان سربازی دین و اسلام است و افتخارشان این است که در همین راه جانفشانی کنند و به افتخار شهادت نائل شوند.

وی سرهنگ یوسفی فرمانده سابق سپاه شهرستان سنندج را نمونه ای از این افراد نام و گفت: هرچند به مقام شهادت نائل نشدند اجر شهیدان را دارند.

فرمانده سپاه کردستان در ادامه گفت: از خدمات و مجاهدت های سرهنگ یوسفی از نیروهای مخلص سپاه استان تشکر میکنیم و برای سرهنگ سید عیسی رحیم زاده آرزوی موفقیت داریم.

فرماندار شهرستان سنندج از دیگر سخنرانان این مراسم بود.

در این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس ، سرهنگ "عیسی رحیمی زاده" بعنوان فرمانده جدید سپاه سنندج معرفی و از زحمات چندین ساله سرهنگ عبدالحسین یوسفی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات