خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان سمنان:

بصیرت‌افزایی عاشورایی امروز از ایران به نجف و کربلا رسیده است/ مردم سمنان در برنامه‌های عزاداری حسینی پیشگام بودند

فرماندار شهرستان سمنان گفت: بصیرت‌افزایی عاشورایی امروز از ایران به نجف و کربلا رسیده است و مردم سمنان در برنامه‌های عزاداری حسینی پیشگام بودند.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۲۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سیدعباس دانایی در آستانه برگزاری اجتماع عظیم اربعین حسینی، با اشاره به اجرای برنامه‌هایی نظیر سوگواره بصیرت عاشورایی در سمنان اظهار داشت: مردم شهرستان سمنان، مردمانی بسیار مؤمن و پرتلاش هستند و به‌ویژه در برنامه‌های ایام محرم، صفر و اربعین حسینی همیشه پیشگام بوده و کارهای بسیار ارزنده‌ای انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی را در شهرستان سمنان در محل فرمانداری داشتیم و با همه افرادی که در اجرای برنامه‌های ویژه ماه‌های محرم و صفر خواستند همگام و همراه باشند، هم‌افزایی شد.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: عده‌ای زیاد از نیکوکاران برای همراهی مردم و توجه به اصل موضوع اربعین وارد میدان شدند و این فرهنگ‌سازی از مدت‌ها قبل با اجرای برنامه‌هایی نظیر سوگواره بصیرت عاشورایی در سمنان انجام شده بود.

دانایی بیان کرد: کار فرهنگی و مردمی بزرگی در سمنان در این مدت شکل گرفت و خود مردم نقش اساسی در آن داشتند؛ مراسم اربعین حسینی که در کربلای معلی برگزار می‌شود، نمونه کاملی برای نمایش وحدت جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: بسیاری از زائرانی که به سمت نجف حرکت می‌کنند، مورد عنایت مردم سمنان قرار می‌گیرند و دو موکب بسیار بزرگ در نجف داریم که خدمات بسیار خوبی به زائران ارائه می‌کنند.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: این موکب‌ها از نیروهای مؤمن و دلداده خود سمنان که به سمت نجف اشرف عازم شده‌اند و کارهای خوبی در ادامه مسیر بصیرت‌افزایی عاشورایی انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها